آیت الله مکارم: تصمیم گرفتم مرغ نخورم !
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

آیت الله مکارم: تصمیم گرفتم مرغ نخورم

خبرگزاری ایلنا: آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: عده زیادی درباره قیمت مرغ اصرار می‌کنند؛ در حالی که اگر گوشت مرغ نخورند خیلی مسئله مهمی نیست، بیشتر اطبا گفته‌اند که مواد گوشتی غذای مناسبی برای انسان نیست و نباید افراط کرد؛ تنها مقدار کمی لازم می‌باشد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در آغاز سلسله مباحث تفسیری خود در ماه مبارک رمضان، در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه‌ (س)، با محکومیت کشتار مسلمانان میانمار، اظهار داشتند: متاسفانه در میانمار، یکی از کشورهای شرق آسیا که در همسایگی هند و برخی کشورهای اسلامی قرار دارد، جمعیت بودایی بر سر مسلمانان ریخته و آنان را قتل عام می‌کنند.

وی با بیان اینکه بوداییان متعصب چنین کارهایی را از وهابیت یادگرفته‌اند، گفتند: وهابیت، افرادی را برای آدم کشی در جهان مامور می‌کنند و بوداییان نیز این کار را انجام می‌دهند.

ایشان با اشاره به اینکه چرا کشورهای اسلامی کاری برای مسلمانان بی‌دفاع میانمار انجام نمی‌دهند؟ یادآور شدند: دلیل این کار این است که مسلمانان به جان هم افتاده‌اند و مسلمان، مسلمان را می‌کشد و خبر ندارند که ۸۰۰ ‌هزار مسلمان در میانمار غریب مانده‌اند.

ایشان با تاکید بر اینکه مسلمانان باید فریاد خود را بلند کنند، اظهار داشتند: همگی باید از سازمان ملل و مجامع جهانی بخواهند که حفظ جان این مسلمانان را تامین کنند.

این مرجع تقلید در ادامه به مسئله گرانی در ماه مبارک رمضان اشاره کرده و گفتند: مسئولان کاری کنند که ماه رمضان از نظر گرانی برای قشرهای ضعیف جامعه مشکلاتی ایجاد نکند، بویژه در تامین مواد غذایی مردم نباید به مشکل بیافتند.

آیت الله مکارم شیرازی با ابراز خرسندی از تشکیل جلساتی میان دولت و مجلس به دستور مقام‌معظم رهبری، خاطرنشان کردند: البته مردم هم در این زمینه نباید خیلی برای تامین برخی مواد غذایی اصرار کنند.

ایشان افزودند: عده زیادی درباره قیمت مرغ اصرار می‌کنند؛ در حالی که اگر گوشت مرغ نخورند خیلی مسئله مهمی نیست، بیشتر اطبا گفته‌اند که مواد گوشتی غذای مناسبی برای انسان نیست و نباید افراط کرد؛ تنها مقدار کمی لازم می‌باشد.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه من خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم، تاکید کردند: من بدون اینکه در این مسئله تحریم کنم، خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم، مردم هم می‌توانند با جمع و جور کردن اطراف کار در مقابله با گرانی سهیم باشند؛ البته دولت هم باید برای برطرف کردن گرانی‌ها کمر همت ببندد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 950
بازدید ماه : 2609
بازدید کل : 279339
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar