پنج میلیارد برای انتقال بازیکنی که چندان هم نکونام نیست
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 پنج میلیاردی که بابت استقلالی شدن جواد نکونام هرینه شده است، نوش جان آن ها اما یادمان نرفته که نکونام و چند بازیکن دیگر در بازی مرگ و زندگی با کره جنوبی که سرنوشت صعود به جام جهانی را در اختیار داشت، با سیاسی بازی چگونه زمینه نتیجه ناکامی تیم ملی را فراهم کردند. 
 

 در شرایطی که تیم فجر سپاسی با بودجه ای حدود سه میلیارد بسته شده است، استقلالی شدن جواد نکونام 5 میلیارد آب خورده است تا تفاوت غنی و فقیر در فوتبال ایران بیشتر نمایان شود.
 

در اینکه جواد نکونام بازیکن تراز اولی است و برای گرفتن رضایت نامه وی از باشگاه اوساسونا هزینه زیادی باید انجام می شده است، حرفی نیست اما بحث اینجاست که بیت المال مسلمین در جایی هزینه شده که روزی از آن ضربه خورده است.
 

علاقه مندان به فوتبال هنوز یادشان نرفته که در جریانات پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 چگونه جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران فریب برخی القائات را خورده و در بازی با کره جنوبی که برد در آن حکم صعود ایران به جام جهانی آفریقای جنوبی را داشت، با به راه انداختن ماجرای مچ بندهای سبز چه جوی در اردوی تیم ملی به راه انداخت و با بر هم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان تیم ملی، زمینه تساوی تیم ملی و راه نیافتن را فراهم کرد.
 

هزینه استقلالی شدن نکونام 5 میلیارد بوده که به واسطه دولتی بودن این باشگاه تمام و کمال از بیت المال پرداخت خواهد شد اما علاقه مندان به فوتبال که همه از بیت المال سهم دارند، فراموش نمی کنند که کاپیتان تیم ملی سه سال قبل چگونه مانع از تحقق رویای صعود ایران به جام جهانی شد و حرکت آماتوری وی سوژه رسانه های ضد انقلاب شد.
 

کاش حداقل آقایان رسولی نژاد به عنوان معاون وزیر و فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال که این روزها سرمست به تور انداختن نکونام و بمب ترکاندن در بازار نقل و انتقالات هستند، یک لحظه به این واقعیت تلخ فکر کنند که هزینه میلیاردی از جیب بیت المال را برای بازیکنی صرف کرده اند که سه سال قبل اسباب خرسندی مخالفان نظام را فراهم کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 2797
بازدید کل : 279527
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar