باشگاه ورزشي بانوان يا كلاس رقص؟
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
 

 
برخي از بانوان با اين بهانه كه تيراندازي يك ورزش سفارش شده توسط دين اسلام است با حداقل حجاب در مسابقات اين رشته شركت مي كنند در حالي كه بيشتر داوران و مربيان آنها مردان هستند.

جاي بسي تاسف است كه يك الگوي اسلامي را به طور ناقص به اجرا در بياوريم و باعث شويم تا عده اي را نسبت به دين بد بين كنيم.

در برخي شهرها هم بانوان در رشته سواركاري فعاليت كرده و در فصل هاي گرم نظير تابستان به اسب سواري در مقابل مردان مي پردازند كه اين عمل نيز قابل قبول نبوده و از نظر اسلام ناپسند است.

متاسفانه امروزه ورزش هم مانند سينما و برخي ديگر از شاخه ها به انحراف كشيده شده، اين از اوضاع فوتبال و اين هم ورزش بانوان، البته بانوان محجبه بسياري هم هستند كه با حجاب كامل در كشورهاي ديگر براي مسابقات حاضر مي شوند و مايه افتخار ايران هستند.
در اينجا نمي شود از بحث باشگاه هاي ورزشي خارج شد چرا كه اصلي ترين مكان هايي هستند كه مي توانند آسيب زا باشند.

متاسفانه اين باشگاه ها بيشتر به كلاس رقص شباهت دارند تا ورزش چرا كه افراد با استفاده از موزيك بسيار تند، مهيج و غير مجاز به ايجاد حركاتي موزون مي پردازند و اين را عامل شادي و دور شدن از افسردگي مي دانند در حاليكه اين شادي هاي موقتي خود يكي از عوامل افسردگي است.

شادي هاي موقت نمي توانند افسردگي افراد را درمان كنند بلكه بايد اينگونه افرادي كه احساس افسردگي ميكنند خود را از طريق روش هايي ديگر درمان كنند.

به بهانه ورزش ايروبيك رقص هاي مختلف به افراد آموزش داده مي شود كه اين رفتار و اتفاق در شان بانوان نيست و به جايگاه يك زن ايراني لطمه زيادي مي زند.

همه اين ها فرهنگ هايي است كه از غربي ها و ماهواره ها فرا گرفته شده و مردم ايران براي اينكه متفاوت باشند همه تلاش خود را مي كنند كه حداقل گوشه اي از زندگي خود را با غربي ها تطابق دهند و به قول خودشان امروزي باشند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 946
بازدید ماه : 2605
بازدید کل : 279335
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar