اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 5:22 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
برای آشنایی با عواقب سطحی نگری ها در مهدویت می توان به پرونده افرادی مراجعه کرد که با سوء استفاده از عوام زدگی، خود را رابط یا ملاقات کننده امام زمان(عج) و یا حتی خود آن حضرت معرفی کرده اند.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، برای آشنایی با عواقب سطحی نگری ها در عقیده مهدویت می توان به پرونده افرادی مراجعه کرد که با سوء استفاده از عوام زدگی، خود را رابط یا ملاقات کننده امام زمان(عج) و یا حتی خود آن حضرت معرفی کرده اند و چه اعتقادات دینی را که از بین برده اند و چه خانواده ها را متلاشی کرده اند، و چه وهن ها که برای دین به وجود آورده اند. از این رو است که باید درباره خطر عوام زدگی و بهره گیری سیاسی از آن در این موقعیت هوشیار باشیم. نمونه های زیر تنها بخشی کوچک از ادعاهایی است که در سال های اخیر، در رسانه ها انعکاس یافته و بدون قضاوت در چند و چون آنها آورده شده است.

1- فردی بنام «م ـ ع» به شکل حرفه ای مدعی ارتباط با امام زمان(عج) گشته و طی سال های اخیر، به تبلیغات گسترده در جهت ادعاهای خود پرداخته است. وی پس از رونق گرفتن جلسات خود، اقدام به تولید ادعیه، ذکرها و وردهای مخصوص برای حل مشکلات مختلف افراد کرده و سپس شیوه نوردرمانی را برای درمان بیماری ها ابداع می کند. با مطرح شدن اخبار دیده شدن اشیای نورانی در رسانه ها، او اعلام می کند که اشیای نورانی و بشقاب پرنده ها یاران امام زمان(عج) هستند.

وی خود را یکی از فرماندهان و یاران امام زمان(عج) معرفی نموده و اظهار می دارد که برای اجرای فرامین حضرت، به جزیره خضرا رفته و ملازم رکاب آن حضرت می باشد. وی مریدانش را با ادعاهای واهی مبنی بر دستور امام زمان(عج) مفتخر به سیادت نموده و در مراسمی به نام «شال بندان» به همه آنها شال سبزی را به عنوان نماد سیادت و اعطایی حضرت ولی عصر(عج) هدیه کرده، به گونه ای که آنان موظف به استفاده از شال و عنوان سید می شوند.

2- خبرنگاری مطلع شد اخیرا گروهی فعالیت خود را در استان اصفهان آغاز کرده و با پذیرفتن اعضای جوان، به تبلیغ صوفیگری می پردازد. تاکنون بیش از صد نفر، اعم از دختر و پسر از اهالی این استان جذب گروه شده و در جلسات آن شرکت می کنند.

3- کشف سکه امام زمان(عج). براساس ادعای یک نشریه، یکی از روحانیون که چندی پیش، از یافته شدن نامه امام زمان(عج) در یک مسجد لبنان خبر داده بود، اخیرا تصویری از سکه امام زمان(عج) را منتشر کرده است.

4- یک خبرگزاری در خبری آورده است. در آبان ماه سال گذشته ماجرای پیدا شدن دست خطی از امام زمان(عج) در برخی مساجد تهران و مسجد جمکران و انتشار آن در نشریه خورشید، جنجال های بسیار آفریده بود که با واکنش شدید مراجع و مردم همراه بود. در متن دست خط تازه منسوب به امام زمان(عج) آمده است: «من مهدی منتظر در مسجد شما نماز اقامه کردم و از غذای شما خوردم و برای شما دعا کردم، پس شما برای فرج من دعا کنید.»

5- خبرنگاری گزارش داد: زنی که مدعی رابطه با امام زمان(عج) و دریافت نامه و مأموریت از ایشان بود، هفته گذشته بازداشت شد. بنابراین گزارش، خانم مذکور که پیش از این، اخباری درباره وی منتشر شده بود، از ارتباط سی ساله خود با امام زمان(عج) و رؤیاهای صادقه خود خبر می داد و چندی پیش نیز با چاپ کتابی، متن پیامی را که به ادعای وی متعلق به امام زمان(عج) بوده و خطاب به این خانم نوشته شده بود، رسما منتشر کرد. این خانم، همچنین ادعا کرده بود که امام زمان(عج) به وی مأموریت داده است تا حسینیه ای را مشابه مسجد جمکران در حوالی شازند اراک بنا کند.

بخش هایی از متن نامه ادعایی که از قول امام زمان(عج) به مردم در عصر حاضر ارائه کرده، چنین است: «ای شیعیان! ای محبان! در هر جای عالم هستید، پیام مرا بشنوید؛ زیرا بارها گفته ام و باز هم می گویم: برای فرج من دعا کنید، برای ظهور عاجل من دعا کنید؛ زیرا فرج من گشایش کارهایتان است ... امت عزیزم! قبل از آنکه فتنه های عظیمی که در راه است، شما را طوری احاطه کند که آرزو کنید ای کاش هرگز پا بر این دنیا نمی نهادید، دعا کنید و از خداوند بخواهید که از گناهان شما درگذرد ... شاید شما شیعیان تعجب کنید که چگونه پیام من در این برهه از زمان از طریق افراد عامی به سمع و نظر شما مردم می رسد.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 268
بازدید ماه : 2935
بازدید کل : 279665
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar