نظر قالیباف درباره حضورش در انتخابات
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 3:49 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

شهردار تهران با بيان اينكه فعلا در مورد انتخابات رياست‌جمهوري اظهارنظري نمي‌كند، در واكنش به اخبار منتشر شده در خصوص نامزد شدنش در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم، گفت: اين موضوع را بايد از همان‌هايي كه چنين خبري را مطرح كردند بپرسيد، البته در اين رابطه روابط عمومي شهرداري پاسخ لازم را داد.
 
محمدباقر قاليباف در گفت‌و‌گو با ايسنا، همچنين در مورد آخرين اخبار در خصوص پرونده سيلاب متروي تهران در استانداري تهران، گفت: هيچ اطلاعي در اين رابطه ندارم.

 
وي تصريح كرد: هيچ كسي بنده را صدا نكرده تا از من چيزي در مورد اين موضوع بپرسد. البته انشاءالله هر سيلي كه هر كجايي مي‌رود افرادي پيدا شوند تا در مورد آن پيگيري كنند؛ چه برسد به موضوع اين بارندگي و سيلاب مترو كه هيچ فردي در آن جان خود را از دست نداده است.

 
شهردار تهران اضافه كرد: به گفته بسياري از صاحب‌نظران، شهرداري در حوزه مديريت بحران يكي از بهترين مديريت‌ها را در مورد سيلاب متروي تهران داشته است. با اين وجود اعتقاد ما بر اين است كه با يك باران نبايد در تهران سيل بيايد و تمامي اين مشكلات به دليل وجود اشكال در قوانين و عدم رعايت موضوع آبخيزداري است.

 
قاليباف با بيان اينكه ‌پيگيري وضعيت مسيل‌هاي شهري به عهده وزارت نيرو است، گفت: چطور در شرايط عادي براي صدور پروانه، وزارت نيرو اعلام مي‌كند كه كسي بدون اجازه‌اش حق انجام كاري را ندارد، اما در زمان بروز حادثه‌اي همچون سيل اين وزارتخانه پاسخگو نيست.

 
شهردار تهران در خاتمه با بيان اينكه طبق قانون وزارتخانه‌هاي جهاد كشاورزي و نيرو مسئوليت وضعيت مسيل‌ها را به عهده دارد، تصريح كرد: حال شما بگوييد كه شهرداري در چنين شرايطي بايد چه كار انجام دهد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 2851
بازدید کل : 279581
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar