اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 3:51 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
جواد آرین منش تاکید کرد: حرکت هایی همچون مطرح کردن نظرسنجی ها آغاز شده و باید آن را یک نوع فضاسازی و مقدمه چینی برای ورود به رقابت های ریاست جمهوری دانست.
 
به گزارش جهان،‌ جواد آرین منش، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با زندگی، با اشاره به تحرکات رسانه های وابسته به جریان انحرافی برای انتخابات ریاست جمهوری، عنوان داشت: هرگز فکر نمی کنم که مشایی بخواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود بلکه ممکن است نام مشایی در قالب نظر سنجی ها که صحت آن ها معلوم نیست، مطرح شود اما گزینه اصلی این جریان در مرحله بعدی حمایت شود.

 
وی تاکید کرد: حرکت هایی همچون مطرح کردن نظرسنجی ها آغاز شده و باید آن را یک نوع فضاسازی و مقدمه چینی برای ورود به رقابت های ریاست جمهوری دانست.

 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه « از هم اکنون تا زمان انتخابات از این نوع سناریو ها و پروژه ها را پیش رو خواهیم داشت»، تصریح کرد: جدای از این نظر سنجی های غیر صحیح، قاعدتا گزینه های اصلی انتخابات ریاست جمهری در طول ماه های آینده وارد میدان خواهند شد.

 
به گفته آرین منش، هم اکنون گزینه های مطرح برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری مقدمات کار را فراهم کرده و از 3 الی 4 ماه آینده فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد.

 
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی به  اعلام موجودیت برخی چهره های سیاسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ابراز داشت: هم اکنون چهره هایی هم چون رضایی، عارف، حداد عادل، لاریجانی و ولایتی به عنوان گزینه هایی به شمار می روند که در انتخابات مطرح هستند و خود آن ها نیز حضورشان را به صورت رسمی نفی نکرده اند.

 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان درباره گزینه جریان جنجالی در انتخابات نیز گفت: برای معرفی گزینه این جریان باید در انتظار اظهار نظر آن ها بود و تا کنون مشایی اظهار نظری برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری نداشته است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 619
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 871
بازدید ماه : 9262
بازدید کل : 276782
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar