علت گراني مرغ كشف شد !
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 15:16 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
قیمت مرغ این روزها مانند قیمت ارز بالا و پایین می شود و تعادل در بازار مرغ می رود تا به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شود. در این میان دولتی ها می گویند که مقصر اصلی گرانی مرغ سودجویان و اصرار برخي توليد‌كنندگان و تشكل‌ها بر سودهاي غيرمتعارف است.
شفاف: قیمت مرغ این روزها مانند قیمت ارز بالا و پایین می شود و تعادل در بازار مرغ می رود تا به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شود.

در این میان دولتی ها می گویند که مقصر اصلی  گرانی  مرغ  سودجویان و اصرار برخي توليد‌كنندگان و تشكل‌ها بر سودهاي غيرمتعارف است.

این ادعایی است که روزنامه دولت داشته واعلام کرده :" آمار ثبت شده نشان مي‌دهد طي دو ماه گذشته 50 هزارتن كنجاله سويا با قيمت 830 تومان به يكي از تشكل‌هاي توليدي تحويل شده تا در اختيار مرغداري‌ها قرار بگيرد اما تمام اين كنجاله‌ها در بازار با قيمت بيش از 1600 تومان فروخته شده كه با يك حساب سرانگشتي حداقل 38 ميليارد تومان سود ناسالم عايد فروشندگان كرده است. 


 

از جمله دلايلي كه نشان مي‌دهد كنجاله‌ها به مرغداري‌ها تحويل نشده اين است كه واحدهايي كه اسامي شان اخيراً از سوي تشكل مربوطه به‌عنوان دريافت كنندگان كنجاله ارزان به دستگاه ذيربط ارائه شده، طي دوماه گذشته حتي يك قطعه جوجه‌ريزي انجام نداده‌اند. 

نكته جالب اينكه علي رغم كمبود نسبي كه در زمينه ذرت و جو در بازار وجود دارد و اين دو محصول نيز بخشي از خوراك طــيور را تشكيل مي دهند، اما چون تك نرخي هستند و نرخ دولتي و آزاد آنها تفاوت چنداني ندارد، در موضـــع گيري هاي سودجويان از كمبود اين دو محصول حــرفي به ميان نمي آيد."

این در حالی است که  فعالان بازار مرغ دولت  و سوءمدیریت نهاد های مسئول  در دولت را  مقصر اصلی گرانی مرغ می دانند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 955
بازدید ماه : 2614
بازدید کل : 279344
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar