برگزاري مراسم افطاري استانداري در يکي از مجلل ترين مجتمع هاي پذيرايي مشهد
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا

برگزاري مراسم افطاري استانداري در يکي از مجلل ترين مجتمع هاي پذيرايي مشهد

در حالي که گفته مي شود چند روز پيش استانداري خراسان رضوي مراسم افطاري پرهزينه اي را برگزار کرده است، يک مقام مسئول در استانداري با تاييد خبر برگزاري مراسم افطاري، پرهزينه بودن آن را رد کرد.

به گزارش خراسان رضوي، شنيده ها حکايت از برگزاري مراسم افطاري استانداري خراسان رضوي با حضور استاندار، معاونان وي، فرمانداران، مشاوران و مديران کل استانداري به همراه خانواده هايشان در مجتمع تفريحي پذيرايي کوهسر مشهد که يکي از مجلل ترين مجتمع هاي پذيرايي استان به شمار مي رود، دارد.اين مراسم ۷ مرداد ماه (روز شنبه) هفته جاري برگزار شد.

در تماس با اين مجتمع،حداقل هزينه براي افطار هر نفر 28هزار تومان اعلام شد؛ اما مديرکل امور اداري و مالي استانداري خراسان رضوي در گفت وگو با خبرنگار ما با تاييد خبر برگزاري مراسم افطاري استانداري در اين مجتمع، اظهار داشت: مجتمع کوهسر از مجموعه استانداري هزينه اي بابت ورودي و حق سرويس دريافت نمي کند و با اين حساب هزينه آن در حد يک چلوکبابي ساده است و فقط هزينه غذا را از ما دريافت کرده است.

حسين صامي محبوب افزود: ما حتي يک ريال حيف و ميل نکرده ايم و هزينه هايمان نيز در حد کمترين هزينه ها بوده است.وي درباره نوع غذا و هزينه آن براي هر نفر نيز گفت: «غذا چلوگوشت بود و خيلي هم غذاي پر و پيماني نبود» و هزينه غذا براي هر نفر حدود ۱۲ هزار تومان بوده است.

اين مقام مسئول در استانداري تاکيد کرد: ما فقط هزينه غذا را مي دهيم و هزينه آن نيز مثل صرف غذا در يک چلوکبابي ساده است.

اين مراسم افطاري در حالي برگزار شده است که طي سال هاي اخير، دولت به مديران توصيه کرده بود که از برگزاري مراسم افطاري با هزينه هاي دولتي خودداري کنند و برگزاري مراسم افطاري از منابع دولتي توسط ادارات و دستگاه هاي اجرايي با مشي عدالت طلبانه دولت منافات دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 221
بازدید ماه : 2888
بازدید کل : 279618
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar