سر شماری نفوس و مسكن
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, :: 3:43 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

اصفهان

 

 

زززززززينگ

 

- كيه؟

 

- برای سرشماری اومديم

 

 

- چی چی؟ سر شماری؟ اومدم

 

 

- سلام

- سلام دادا. چيطورين؟

- ممنون. ببخشين شما چند تا فرزند داريد؟

- اگه ميخواين بمون وام و بن و كمك خرجی بدين چهارده تا

 

- نه آقا. اين خبرا نيس!

 

- پس اين كارادون به چه دردی ميخورد؟ پس بنويس نه تا

- چند تا دختر چند تا پسر؟

- همش پسرس دادا

 

- تعداد همسر؟

 

- همين يه دونه ضعيفه هم واسه هفت پشتم بسس عامو!

- تحصيلاتتون؟

- دكترای متالوژی گرايش ذوب آهن

- شغلتون؟

- برج ساز

- كسی از خانوادتون بيماری خاصی نداره؟

 

- اگه ميخواين تسهيلات درمانی بدين سه تامون مخملك ، دو تا اوريون ، چهار تا هپاتيت ، يكی از بچامم ام اس دارد

- نه آقا جان. اين چيزا به من مربوط نميشه. اينا رو به بهداشت بايد بگين

 

- برو عامو! پس شوما چيكاره ين؟ نه دادا. پس هممون سالميم. خدافظ شوما

 

 

 

 

آبادان

 

 

 

- سلام

- سلام وولك

- شما چند تا فرزند داريد؟

- به تو چه كوكا؟!

 

- ای بابا! من مامور سرشماری هستم آقا

 

- خو منم مامورم كوكا! برا سی آی ای كار می كنم! توی انتخاب آرنولد من همه كاره بودم وولك! هر روزم با هواپيمای خصوصيم ميرم لاس وگاس با رابرت دنيرو يه دست ورق ميزنم و ميام! سرشماری تمام جمعيت چين رو هم دادن دست من خودم تنها تمومش كردم! امشبم يه جلسه توی كاخ ......

 

- ببخشيد آقا ميشه فقط جواب سوالهای من رو بدين؟

 

- خو بپرس كا

 

- چند تا بچه دارين؟

 

- 24 تا كوكا

- چند تا دختر چند تا پسر!؟

- 20 تا پسر. آمار دخترام هم به تو مربوط نی!!!!

 

- آهان! تعداد همسر؟

 

- راستش كوكا خيلی از دخترای شهر ميخوان همسر من بشن ولی من فقط يكيشونو گرفتم

 

- تحصيلاتتون؟

 

- مو دكترای افتخاری نصب اينترنت از دانشگاه هاروارد دارم

 

- شغل شريفتون؟

 

- شريفمون فعلا" بيكاره كوكا. ولی رييس جمهور بهم قول داده براش يه كار توپ توی وزارت نفت جور ميكنه. آره كا

 

- نه ، منظورم شغل خودتونه

 

- پس 4 ساعت برا كی توضيح دادم؟ گفتم كه كا... من مامور سی آی ای .......

 

- بله بله. متوجه شدم. بفرمايد ببينم از افراد خانوادتون كسی بيماری خاصی نداره؟

- بيماری؟! چه حرفا ميزنی كا! خود دكتر ماندگار رفيق صميميمه. هر روز مياد اينجا همهء ما رو چكاپ می كنه و ميره. تازه او كوكام كه توی آزمايشگاهه واكسن همهء مريضيا رو كشف كرده

- بسيار خب. مرسی. خدا نگهدار

- فی امان الله كا

 

 

 

قم

 

- سلام حاج آقا

 

- سلام عليكم و رحمت الله برادر. خسته نباشيد. خدا قوت ان شاالله. الله اكبر

- ببخشيد حاج آقا شما چند تا فرزند داريد؟

- دو تا. يه دختر ، يه پسر

- شغل؟

- مداحی ، نوحه خونی ، فروش البسهء روحانيون و طلبه ها ، مديريت خانهء عفاف

- تعداد همسر؟

- 55 تا

- بله؟؟؟!!! ببخشيد ، بچه هاتون زن زاييدن يا زناتون بچه زاييدن؟!

- 54 تا صيغه ، يك نفر هم نكاح

- صحيح! ممممم... بيماری خاصی توی خانوادتون وجود نداره؟

- نه. به لطف و عنايت جمهوری اسلامی ريشهء تمام بيماريها كنده شده

- بله!

- وقت نمازه برادر. امری با من نيست؟

- نه متشكرم

 

زاهدان

 

- سلام

- شلام

- شما چند تا فرزند داريد؟

- شی و هفتا داشتم الان شه تاش مونده!

- جان؟؟!! منظورتون چيه؟!

- شی تاشون تو درگيری با نيروی انتژامی كشته شدن!

- متاسفم. خب اون چهار تای ديگه چی شدن؟

 

- رفتن افغانشتان خشخاش ميكارن

 

- حالا باقيمانده كه پيش شما موندن چند تا دخترن چند تا پسر؟

- شه تا دختر

 

- تعداد همسر؟

 

- همين يه دونه واشه گردوندن ژغال و جور كردن منقل و شيخ و شنگ كافيه داداش 

- شغل؟

- مامور نيروی انتژامی ، شتاد مبارزه با مواد مخدر

- عجب! بسيار عالی! كسی توی خانوادتون بيماری نداره؟

- چرا چرا... من هميشه دشت و پام و تمام بدنم درد ميكنه. نميدونم اين چه بيماری كوفتيه

 

- نگران نباشين. اين واسه شما غيرطبيعی نيست! ميزان تحصيلاتتون چقدره؟

 

- كلاش اول كه بودم ديدم درس با شيگار و ترياك جور در نمياد! ولش كردم

 

 

تهران

 

 

- سلام

- هااااان

- شما چند تا بچه داريد؟

- بچه تو مهدكودكه

 

- آهان. تعداد همسر؟

 

- هر چند تا كه دلم بخواد! حرفيه؟

- نه. چه حرفی؟ تحصيلاتتون در چه حده؟

 

- در حد لازم و كافی

 

- مممممم... شغل مباركتون؟

- جوكری

- چی؟!

- لئوناردو داوينچی

- آقا من مامور سرشماريما

- بخواب بينيم بابا! تو ... منم نيستی!

 

تق (در با شدت بسته ميشود)

 

 

 

رشت

 

 

 

دينگ دانگ ...

 

- بفرماين؟

 

- سلام خانم... يه لحظه تشريف بيارين دم در

 

- بفرماين؟

 

- سلام. من از آمار هستم. شما چند نفريد؟

 

- (بعد از بررسی اطراف) من يه نفرم. شما چند نفرين؟

 

- اين حرفا چيه خانم؟ منظورم اينه كه تعداد افراد خانوادتون چند تاس؟

 

- با پدر و مادرم و خواهرام و مادربزرگم و برادرم ميشيم 17 تا

 

- نه... متوجه نشدين... اصلا" شما روی هم رفته چند تا بچه دارين؟

 

- ما روی هم نرفته 4 تا بچه داريم

 

- جانم؟! نميفهمم!

 

- آقا جان شما بنويس 4 تا بچه توی اين خونه زندگی ميكنن

 

- آهان! شغل شوهرتون چيه؟

 

- راهنمای اجارهء ويلا به تهرونيا

 

- تحصيلاتشون چقدره؟

 

- مهندسی شيلات

 

- توی خانوادتون كسی بيماری خاصی نداره؟

 

- شوهرم عقيمه. البته چيز مهمی نيست. ارثيه. پدر و پدربزرگش هم عقيم بودن!

 

- عجب! خيلی ممنون. خداحافظ

 

- حالا اينا رو برای چی پرسيدين؟

 

- من مامور سرشماری ادارهء آمار هستم

 

- آوووووووو پس چرا از اول نگفتی؟ بيا توی خونه ، دم در بده. بيا بيا

 

 

 

خرم آباد

 

- سلام

- كر سلام

- شما چند تا فرزند داريد؟

- 11 تا دختر ، 16 تا پسر. جمعا" 35 تا

- شغل؟

- فروش بيل و كلنگ. يه باشگاه بدنسازی هم دارم!

- تحصيلات؟

- تا پنجم دبستان

 

- چند تا همسر دارين؟

 

- وقتی خان بودم 4 تا داشتم. وقتی از خانی افتادم ديگه هيچی ندارم

 

- چه غم انگيز! خودتون يا بچه هاتون بيماری خاصی ندارين؟

 

- هميشه گرسنه ايم. نميدونم اين بيماريه يا نه!

- نه اين طبيعيه! متشكرم

 

سنندج

 

 

 

ززززززينگ

 

- كی هستی؟

 

- مامور سرشماری

 

- بگو. چه كار داری؟

 

- شما چند تا بچه دارين؟

 

- تو به فرزندهای من چه كار داری؟

 

- من اين اطلاعات رو برای ادارهء آمار ميخوام

 

- 5 تا

 

- چند تا دختر و چند تا پسر؟

 

- تو به دخترهای من چه كار داری؟ بزنم گردنت را بيخ تا بيخ ببرم؟

 

- ای بابا! آقا چرا عصبانی ميشين؟ خب بيخيال. تعداد همسر؟

 

- تو با همسر من چه كار داری؟ پسر! اون در كمپوت را بردار بيار

 

- اااااااا نه آقا ببخشيد

 

- خب ديگه چه كار داری؟

 

- تحصيلات و شغلتون رو اگه ميشه ميخواستم بدونم

 

- سيكل دارم. به شغلم چه كار داری؟

 

- هيچی! بگذريم! مرسی. خداحافظ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 311
بازدید دیروز : 330
بازدید هفته : 893
بازدید ماه : 9284
بازدید کل : 276804
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar