از انتشار عكس بي حجاب همسر تا شركت در افطاري سياسي انجمن به اصطلاح اسلامي + عكس
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
از انتشار عكس بي حجاب همسر تا شركت در افطاري سياسي انجمن به اصطلاح اسلامي + عكس

 

چند روز پس از آنكه انجمن به اصطلاح اسلامي دانشگاه تهران با برگزاري يك ميتينگ سياسي با پوشش افطاري، از برخي عناصر فتنه مانند محمد رضا خاتمي، حميد جلايي پور، محسن رهامي، معصومه ابتكار، داوود سليماني و ... تجليل كرد؛ انجمن به اصطلاح اسلامي دانشكده حقوق و علوم سياسي اين دانشگاه نيز در مراسمي مشابه، به پاتوق ضدانقلاب و عده اي معلوم الحال تبديل شد.

به گزارش رجانيوز، در اين مراسم كه دوشنبه برگزار شد، علاوه بر تعدادي از دانشجونمايان تندرو ، "محمد ملكي" از عناصر ضد انقلاب كه قريب به 30 سال از ممنوع الخروج بودن او از كشور مي گذرد نيز حضور داشت.

در اين عكس، محمد ملكي به همراه چند تن از دانشجويان تندرو و فريب خورده انجمن دانشگاه تهران ديده مي شوند:

گفتني است، علاوه بر محمد ملكي، "پ. ع" از ديگر عناصر ضدانقلاب و افراطي كه به علت تغييرات پياپي در مواضع خود، در ميان ضد انقلاب نيز چهره اي منفور و بدنام است، در افطاري انجمن دانشكده حقوق دانشگاه تهران حضور داشت. اين اتفاق بامزه! در حالي است كه وي و همسرش چندي قبل با انتشار عكس خودشان، خواستار حجاب اختياري! در ايران شده بودند و مشخص نيست چگونه مي توان برخي احكام مسلم اسلام مانند "حجاب" را نقض كرد اما در مراسم افطاري ماه رمضان شركت نمود؟

لازم به ذكر است، انجمن به اصطلاح اسلامي دانشگاه تهران همواره يكي از پايگاه هاي اصلي احزاب سياسي دوم خرداد بوده كه در فتنه هاي متعدد مانند 78، 88 و ... نيز عملا در نقش شاخه دانشجويي احزاب مشاركت، مجاهدين انقلاب و مجمع روحانيون مبارز عمل كرده است.

التقاط فكري، تناقض در مواضع و عملكرد، و مرزبندي نداشتن با عناصر افراطي و ساختار شكن، علت العلل اين نوع رفتارهاي اين تشكل به شبه دانشجويي است.

عكس اصلي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 453
بازدید ماه : 8844
بازدید کل : 276364
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar