انتشار عکس دردسرساز از اوباما (+ عکس)
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

انتشار عکس زیر از اوباما به هنگام گفتگوی تلفنی اخیر او با رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه درباره بحران سوریه ، سوژه رسانه های آمریکایی شد.



این موضوع در نشست خبری اخیر جی گارنی سخنگوی کاخ سفید از سوی چند خبرنگار مورد سوال قرار گرفت و خبرنگاران از سخنگو خواستند تا در این باره توضیح دهد.

اوباما در این عکس در حالی که پشت میز اتاق خود در کاخ سفید مشغول مکالمه تلفنی با اردوغان است ، چوب بیس بالی را با دست راست گرفته است.

به گزارش عصر ایران ،خبرنگاران در نشست خبری گارنی از وی سوال های مختلفی درباره این چوب بیس بال کردند. از جمله آنکه خبرنگاری از جنس آن پرسید که آیا از چوب بوده یا آلومینیوم؟ خبرنگار دیگری پرسید که آیا این چوب بیسبال هدیه یک بازیکن معروف بیسبال آمریکا به رییس جمهور است ؟ خبرنگار دیگری این سوال را مطرح کردکه چه ربطی میان محتوای گفتگوی اوباما درباره بحران سوریه با اردوغان و گرفتن چوب در دست رییس جمهور می تواند وجود داشته باشد؟

در پاسخ به همه این سوال ها سخنگوی کاخ سفید به گفتن این نکته بسنده کرد که رییس جمهور یکی از طرفداران جدی ورزش بیسبال بوده و حامی تیم بیسبال " شیکاگو وایت ساکس" می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 330
بازدید هفته : 717
بازدید ماه : 9108
بازدید کل : 276628
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar