«عروسی به سبک اشراف‌زادگان باکینگهام»
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 10:13 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

در پی درج خبری در ستون اخبار فوری روزنامه جوان در تاریخ ۳۱ تیر با عنوان «عروسی به سبک اشراف‌زادگان باکینگهام» که در آن به مراسم عروسی فرزند یکی از کلان سرمایه‌داران اشاره شده بود، خبرنگار جوان به جزئیات بیشتری از این خبر دست یافت.

به گزارش قدس آنلاین  یک منبع مطلع  گفت: آقای «الف» کلان سرمایه‌دار مورد نظر از بستگان یکی از اعضای مرکزیت گروهک تروریستی منافقین است که در یکی از باغ‌های تهران عروسی بسیار مفصلی با هزینه‌های میلیاردی برای فرزندش ترتیب داده بود. این فرد صاحب امتیاز و وارد کننده یکی از برندهای معروف گوشی تلفن همراه در ایران است که با پول و سرمایه هنگفتی که دارد، برخی از نمایندگان سابق و مسئولان را نمک‌گیر کرده تا از طریق این ارتباطات حاشیه امنی برای خود ایجاد نماید.

در روز برگزاری مراسم عروسی در یکی از باغ‌های شمال شهر تهران، مأموران انتظامی پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر برگزاری مراسم نامتعارف و مختلط، وارد عمل شدند که پس از درگیری محافظان باغ با نیروهای ناجا شماری از شرکت کنندگان توسط مأموران انتظامی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، لکن با نفوذی که این کلان سرمایه‌دار با مراکز قدرت داشته نه تنها متهمان بازداشت نمی‌شوند بلکه آزاد شده و مأموران کلانتری به اتهام ورود به حریم خصوصی تحت پیگرد قرار می‌گیرند!

گفتنی است در این مراسم که عروس از یک خانواده انگلیسی انتخاب شده بود، 120 میهمان انگلیسی حضور داشته‌اند و مراسم کاملاً غیر ایرانی، به صورت مختلط وهمراه با سرو مشروبات الکلی بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 2802
بازدید کل : 279532
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar