نخستین اظهارنظرمرسی درخصوص خلیج فارس
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : سید رضا حسینی


 رييس جمهوري مصر تاكيد كرد كه امنيت منطقه خليج فارس به منزله امنيت مصر است.به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از سايت شبكه الجزيره، محمد مرسي، رييس جمهوري مصر در ديدار با فرستاده نخست وزير امارات و حاكم دبي تاكيد كرد: امنيت منطقه خليج (فارس) به منزله امنيت مصر است.وي با بيان اينكه اين مساله موضع ثابت مصر است، گفت: ملت مصر به تمامي اين كشورها احترام مي گذارند و ارتباط خود را با اين كشورها حفظ خواهند كرد و در امور داخلي هيچ كشوري دخالت نخواهند كرد.

ياسر علي، سخنگوي رياست جمهوري مصر بعد از اين ديدار گفت: فرستاده امارات پيام مكتوبي را از سوي شيخ محمد بن راشد آل مكتوم، حاكم دبي به مناسبت فرا رسيدن ماه رمضان و نيز به مناسبت انتخاب مرسي به عنوان رييس جمهور مصر تقديم وي كرد.

علي خاطرنشان كرد: فرستاده امارات تقدير و تشكر مردم امارات را از ملت و رييس جمهوري مصر اعلام كرد و گفت: روابط مصر و امارات روابط محكمي است.اين سخنگو ادامه داد: رييس جمهوري مصر از سفر قريب‌الوقوع شيخ محمد بن راشد به مصر استقبال كرده است.اين در حاليست كه ضاحي خلفان رييس پليس دبي پيشتر گروه اخوان المسلمين را كه مرسي نيز جزو آن است به تلاش براي تسلط بر منطقه متهم كرده بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 961
بازدید ماه : 2620
بازدید کل : 279350
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar