اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
 
به گزارش افکار نیوز به نقل از روابط عمومي وزارت راه و شهرسازي ، خودرو حامل وزير راه وشهر سازي با ترکيدگي لاستيک جلو مواجه شد و با گارديل کنار جاده برخورد کرد که خوشبختانه هيچ گونه آسيبي به وزير و همراهان وارد نشد. علت ترکيدگي لاستيک خودروي لندکروز حامل وزير ، فرسودگي لاستيک آن بوده است.

آقاي نيکزاد صبح امروز همراه معاونان پس از بازديد از طرح مسکن فيروزکوه عازم شهرستان دماوند براي بازديد از طرح هاي اين شهرستان بود که اين حادثه در ساعت ۹ و پنج دقيقه و در محدوده گردنه " اسب چراني " روي داد.

وزير راه و شهرسازي و ديگر سرنشينان پس از واژگوني خوردو با توجه به عملكرد سيستم ايربك‌ به سلامت از خودرو خارج شدند اما براي انجام معاينات پزشكي رئيس بنياد مسكن به بيمارستان سوم شعبان دماوند و ديگر سرنشينان به يكي از بيمارستا‌هاي تهران با ديگر خودرو‌هاي وزارت راه وشهرسازي منتقل شدند كه پس از انجام معاينات پزشكي و اطمينان از سلامتي كامل، افراد مرخص شدند.

اين حادثه ساعت ۹:۰۵ صبح روز پنج شنبه دوازدهم مرداد ماه روي داد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 206
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 515
بازدید ماه : 8906
بازدید کل : 276426
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar