در جنگ اسرائیل با ایران، فقط ۳۰۰ نفر کشته می‌شوند!
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا

کار‌شناسان در سرزمین‌های اشغالی بر این باورند، در صورتی که رژیم اسرائیل به ایران حمله کند، توان نظامی ایران، حزب‌الله و سوریه، می‌تواند فقط نزدیک به سیصد تلفات جانی برای صهیونیست‌ها داشته باشد!

به گزارش «تابناک»، روزنامه‌های امروز لبنان و سرزمین‌های اشغالی از برآوردی نوشته‌اند که کار‌شناسان اسرائیلی با توجه به توان موشکی ایران، لبنان و سوریه در صورت حمله اسرائیل به ایران و واکنش ایران به آن داشته‌اند.

بر پایه این برآورد، در صورت حمله به ایران، این کشور از همه ذخایر موشکی خود استفاده نخواهد کرد و در هنگام تلافی برخی از موشک‌های ایران توسط نیروهای هوایی اسرائیل در هوا  نابود می‌شوند؛ برخی در نقاط باز و خالی از سکنه فرود می‌آیند و برخی هم ممکن است در هنگام شلیک با مشکل روبه‌رو شوند.

در این برآورد قدرت ایران همچنین آمده است که احتمالا برخی از موشک‌های ایران به نقاطی همچون منطقه «دن» برخورد کند؛ منطقه‌ای که دارای جمعیت نسبتا بسیاری است.

در این ارزیابی همچنین آمده است که رفتار عمومی اسرائیلی‌ها و همچنین میزان تدارک آنان برای جنگ، باعث خواهد شد که میزان تلفات کاسته شود.

کار‌شناسان اسرائیلی همچنین پیش‌بینی کرده‌اند، مکانی که جمعیت در آن هستند، نیز در صورت حمله موشکی ایران، در میزان تلفات مؤثر است؛ بنابراین، اگر جمعیت در مکان‌هایی همچون پناهگاه مستقر شوند، تلفات کمتر خواهد شد.

افزون بر این، استفاده از زمانی که آژیر خطر نواخته می‌شود، تا زمانی که موشک برخورد می‌کند، یک زمان حیاتی است که جمعیت باید از آن استفاده کنند.

به نظر می‌رسد، هیاهوی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای جلب نظر حامیان و رأی دهندگان صهیونیست در انتخابات، مقامات صهیونیست را برای طرح حمله به ایران و رسانه‌ای کردن آن جسور کرده است؛ بنابراین، تمرکز ایران بر بازدارندگی هر چه بیشتر و هشیاری و هماهنگی در سطح کلان، می‌تواند به عنوان مهمترین اقدامات ایران در ایران برهه به شمار رود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 951
بازدید ماه : 2610
بازدید کل : 279340
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar