آنقدر تحریم کنید که زیرپایتان علف سبز شود
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

 

سخنان رئیس جمهور سه سال پیش در چنین روزی: آنقدر تحریم کنید که زیرپایتان علف سبز شود 

 مردم سالاری نوشت:

اين روزها اگر چه محمود احمدي نژاد کمتر سفر مي‌رود و کمترحرف مي‌زند و به مسائل اقتصادي داخلي مثل گراني‌هاي روزافزون کاري ندارد، اما اين وضعيتي جديد است و گرنه در سال‌هاي 1384 تا 1389 محمود احمدي نژاد دائم به سفرهاي استاني يا خارجي مي‌رفت و اظهار نظرها مي‌كرد! ياد باد آن روزگاران ياد باد!
او در 28 تيرماه سال‌هاي 1386 و 1389در دو سفر متفاوت، حرف‌هايي زده بود که امروز به بازخواني آن مي‌پردازيم:
در اين روز در سال 1389 محمود احمدي نژاد در قزوين دعواي غربي‌ها با ايران را سر مسائل ديگري عنوان کرد و گفت: روح جمعي ملت ايران بيدار شده و شما را از همه عرصه‌هاي سلطه اخراج خواهد کرد. شما خيال کرديد با صدور قطعنامه و تحريم،ملت ايران دست خود را جلوي شما دراز خواهد کرد هرچند شما نمي فهميد و گوش‌هايتان ديگر به خاطر رذالت‌هايي که انجام داده‌ايد که شده است.
رئيس جمهور به گردهمايي قدرت‌هاي اقتصادي و تحريم عليه ايران اشاره کرد و گفت: آنقدر تحريم کنيد که زيرپايتان علف سبز شود، روزي که ما بتوانيم نيازهاي خودمان را رفع کنيم روز جشن ملت ايران است. وي با بيان اينکه از تحريم استقبال نمي کنيم،خاطرنشان کرد: زماني که عدالت و حرف حساب سرتان نمي شود و فکر مي کنيد با مسدود کردن حساب‌هاي بانکي و يا گشتن چند کشتي ما کليد کشور را به دست شما مي دهيم و بگوئيم تسليم هستيم در اشتباه به سر مي بريد، شما آرزوي اينکه ملت ايران را به اندازه سر سوزن به عقب برانيد را به گور خواهيد برد.
درسال1386 احمدي نژاد به سوريه رفته بود،‌ پس از مذاکرات مشترک هيات‌هاي عالي رتبه جمهوري اسلامي ايران و سوريه در نشستي خبري با تبريک آغاز دومين دوره رياست جمهوري بشار اسد، راي مردم سوريه به آقاي اسد را راي به استقامت وعزت دانست و تاکيد کرد: روابط ايران و سوريه بسيار دوستانه ، عميق و پايدار است و هر دو کشور علاقه مند به گسترش روابط با همه کشورهاي منطقه براساس احترام متقابل هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 948
بازدید ماه : 2607
بازدید کل : 279337
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar