طنز
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 2:15 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

ای کاش وقتی بچه بودم جوجه رنگیام با ندونم کاری نمی کشتم ... وگرنه الان یه بوگاتی و یه ویلا تو سواحل اسپانیا داشتم ، ووالااااااا ... {-7-}

 

 

 

پسر عمم با یه دختره دوس شده بود فک کنم اولین بارش بود؛ میخواستن برن کافی شاپ؛ بهم اس داد گفت چی بخوریم که هم باکلاس باشه هم ارزون؛ من فینگلیش اس دادم moz bastani (موز بستنی بخور؛ رفته بود هرکافی شاپی پرسیده بود بهش خندیدن گفتن نداریم؛آخرش فهمیدم میگفته موز باستانی دارین؟

یعنی اینا لکه ننگ فامیلنا

 

 

 

میخاستم اتاقمو جاروبرقی بکشم و در حینش آهنگم گوش کنم!

ام پی 3 مو روشن کردم شروع کردم با جدیت تمام جارو کشیدن
بعد 5 دقیقه مامانم زد رو شونم.
هدفونو در آوردم گفتم ، جانم مامان؟!
گفت جارو خاموشه!!!
منومیگی:|

 

 

 

 

 

 کشاورز و زن غرغرو: مرد کشاورزی زن نق نقویی داشت که از صبح تا نصف شب در مورد چیزی شکایت می کرد. تنها زمان آسایش مرد زمانی بود که با قاطر پیرش در مزرعه شخم می زد. یک روز، وقتی که همسرش برایش ناهار آورد، کشاورز قاطر پیر را به زیر سایه راند و شروع به خوردن ناهار خود کرد. بلافاصله همسر نق نقو مثل همیشه شکایت را آغاز کرد. ناگهان قاطر پیر با هر دو پای عقبی لگدی به پشت سر زن زد و در دم کشته شد. در مراسم تشییع جنازه چند روز بعد، کشیش متوجه چیز عجیبی شد. هر وقت یک زن عزادار برای تسلیت گویی به مرد کشاورز نزدیم می شد، مرد گوش می داد و به نشانه تصدیق سر خود را بالا و پایین می کرد اما هنگامی که یک مرد عزادار به او نزدیک می شد، او بعد از یک دقیقه گوش کردن سر خود را به نشانه مخالفت تکان می داد. پس از مراسم تدفین، کشیش از کشاورز قضیه را پرسید.
کشاورز گفت: خوب این زنان می آمدند چیز خوبی در مورد همسر من می گفتند که چقدر خوب بود، یا چقدر خوشگل بود یا خوش لباس بود، بنابراین من هم تصدیق می کردم.

کشیش پرسید پس مردها چه می گفتند؟
کشاورز گفت: آنها می خواستند بدانند که آیا قاطرم را حاضرم بفروشم یا نه!

 

 

 

 

 

 

تلویزیون داره میگه میلیون ها سال طول می کشد تا از بقایای موجودات زنده نفت تشکیل شود؛ بابام برگشته میگه: یعنی بچه اگه من الان چالت کنم؛ ممکنه میلیون ها سال بعد به یه دردی بخوری.... :|


مــن
:|

نفت اوپک
:|
...

مـــاموت
:|
تیراناسوروس :|
بنزین بدون سرب :|

 

 

پسر عموم قدِ زرافه رشد كرده!!!! :|

هيكلش مثل فيل از نوع ماموت ميمونه!!! :|
قيافش هم مثل گوريلِ پيره !!! :|
اكيپى باهم رفتيم بيرون!!! :|
بعد دوست دخترش تو جمع بهش ميگه:
جوجو ىِ من...!!! :|

 

 

 

به دوستم گفتم سه بار پشت سر هم بگو


سه سیر سرشیر سه شیشه شیر !


نامبرده حدود یک ساعته لکنت زبون گرفته !
:) )

 

 

 

شناگر ایران بین هشت نفر شیشم شده !!

بعد مربی شنای ایران میگه فراتر از حد انتظار ما ظاهر شده !! :O
لامصب انتظار داشته یارو غرق شه ؟!! :|

 

 

 

 

 

یکی از حسرت های بچگیم خون دماغ شدن بود !
خیلی حس و ژست باکلاسی بود . . .
همه بهت توجه می کردن در حد شهید زنده !
.
.
.
من میخوام ببینم اونی که داشت ذبان فارثی رو اخطراء میکرد
اون روض اول …
چی شد که تثمیم گرفط غورباقه ق اولش غاف باشه غ دومش قین ؟
.
.
.
معرفی دست خط دکتر !
چیزی که تو می بینی: ∮₪₩₮£
چیزی که داروخانه می خونه : آسپیرین ۵۰۰ میلی گرم !
.
.
.
آقا دوماد چیکارن ؟
سفیر ایران در کانادا هستن !!!
پاشین گم شین بیروننننن ، ما فقط دختر به مرغ فروش میدیم …
.
.
.
مردم دو دسته‌اند : زیر خط مرغ و بالای خط مرغ !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 392
بازدید ماه : 8783
بازدید کل : 276303
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar