جریمه نقدی سنگین در انتظار کمیته ملی المپیک ایران
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا

مدیران این شرکت تجاری و مخابراتی در مفاد قرارداد خود مبلغ توافق شده را منوط به تبلیغ نام این شرکت بر روی البسه ورزشی ورزشکاران ایرانی در بازی‌های المپیک دانستند.
به همین دلیل مدیران کمیته ملی المپیک پس از مذاکره با شرکت چینی تولید کننده البسه ورزشی کاروان ورزشی کشورمان به مدیران این کمپانی اعلام کردند برند تجاری این شرکت مخابراتی را روی تمامی البسه ورزشکاران درج کند تا آنها با نشان اپراتور دوم در مسابقات المپیک به میدان بروند.اما به محض ورود ورزشکاران به لندن، مسؤولان المپیک، مانع استفاده ورزشکاران ایرانی از این البسه ورزشی شدند چون بر اساس قوانین مندرج در اساسنامه کمیته بین المللی المپیک هیچ کشوری اجازه ندارد از نشان تجاری شرکتی به عنوان اسپانسر استفاده کند.
مدیران کمیته ملی المپیک ایران که انتظار چنین موضوعی را نداشتند، برای این که زمینه شرکت ورزشکاران ایرانی در مسابقات را فراهم کنند در اقدامی ابتکاری نشان تجاری اپراتور دوم را با قیچی از روی البسه ورزشکاران ایرانی جدا کردند تا ورزشکاران بتوانند مجوز شرکت در بازی‌ها را به دست آورند.
حضور الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ با البسه بدون نشان تجاری این مسأله را به اثبات رساند که کمیته بین المللی المپیک اجازه نداده ایرانی‌ها با برند تجاری یک شرکت مخابراتی وارد مسابقات شوند.
از آنجا که مدیران کمیته ملی المپیک نتوانستند از البسه ورزشی قبلی استفاده کنند مذاکره برای ارسال البسه جدید برای استفاده ورزشکاران ایرانی در المپیک را با نماینده شرکت چینی آغاز کردند تا مشکل به وجود آمده برطرف شود.گفته می‌شود محموله البسه جدید ورزشکاران ایرانی پس از3 روز به لندن ارسال شد که ورزشکاران توانستند بدون دغدغه با البسه در اختیار خود در رقابت‌ها شرکت کنند.
حال بزرگترین ابهامی که در این خصوص به وجود آمده است،چگونگی واکنش مدیران این شرکت مخابراتی در قبال این تصمیم کمیته بین المللی المپیک است.آنها که به هدف تبلیغاتی خود دست نیافته اند ممکن است از پرداخت باقیمانده پول قرارداد منصرف شوند.

احتمال برخورد با کمیته ملی المپیک ایران
با وجود آن که کمیته بین المللی المپیک در مذاکرات خود به کشورهای شرکت کننده در بازی‌های المپیک اعلام کرده ورزشکاران کشورهای شرکت کننده نباید از هیچ نشان تجاری در جریان مسابقات استفاده کنند،حمید سوریان زمان توزیع مدال به جز برند البسه ورزشی خود از نشان تبلیغاتی یک شرکت تولید البسه ورزشی ایرانی استفاده کرد که این مسأله با واکنش کمیته بین المللی المپیک مواجه شده است به همین دلیل برخی اخبار حکایت از این دارد کمیته بین المللی المپیک تصمیم دارد، کمیته ملی المپیک ایران را به دلیل این نشان تجاری با جریمه نقدی توبیخ کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 2792
بازدید کل : 279522
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar