سلیمی: قول می‌دهم رکوردشکنی کنم
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

سلیمی: قول می‌دهم رکوردشکنی کنم

 بهداد سلیمی پس از کسب مدال طلای فوق سنگین وزنه برداری در المپیک لندن گفت: خیلی خوشحالم؛ هم من و هم سجاد زحمات و سختی‌های زیادی برای رسیدن به این مدال‌ها کشیده بودیم و خوشحالم که با این نتیجه به پایان رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که در تمرینات رکوردهای بهتری را ثبت کرده بودی اما نتوانستی آنها را در المپیک بالای سر ببری گفت: اولویت برای من مدال طلا بود. طوری برنامه ریزی کرده بودم که در یک ضرب با توجه به شناختی که از حریف روسی داشتم فاصله را حفظ کنم که با برنامه ریزی همه چیز خوب پیش رفت و در دو ضرب هم با توجه به اینکه در تمرینات ۲۶۴ و ۲۶۵ کیلو را زده بودم برای حمله به رکورد جهان هم برنامه داشتم.

سلیمی ادامه داد: با کسب مدال طلا از نظر روانی تخلیه شدم. انشاالله در المپیک بعد این رکورد را هم می‌زنم.

قوی ترین مرد جهان در مورد جو سالن مسابقه نیز گفت: ایرانی‌ها سنگ تمام گذاشتند و هر چه از آنها تشکر کنم باز هم کم است.

وی درباره اینکه کدام یک از دیگر وزنه برداران استحقاق رسیدن به مدال را داشتند اما نتوانستند، عنوان کرد: سهراب و محمد پور هم می‌توانستند مدال بگیرند و هر ۶ نفر توانایی کسب مدال را داشتند اما خدا را شکر که نتیجه‌ای در خور توجه کسب کردیم و از نظر تعداد مدال بهترین نتیجه تاریخ وزنه برداری رقم خورد.

سلیمی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی به رکورد جهان حمله می‌کند، گفت: باید ببینیم در مسابقات آینده چه پیش می‌آید. توقعات از من زیاد بود و می‌خواستم اول توقع مردم را برآورده کنم و بعد به رکورد حمله کنم. قول می‌دهم در آینده این رکورد را بشکنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 822
بازدید هفته : 951
بازدید ماه : 2610
بازدید کل : 279340
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar