6 برابر شدن بازدید سایت، به خاطر فیلتر شدن! +عکس
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 2:18 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
مدیر دویچه وله فارسی مدعی شد خاطر از زمانی که دویچه وله در ایران فیلتر شده است، بازدید و رتبه این سایت 6 برابر شده است، به گونه ای که به یکی از سایت ها مهم خبری ایران تبدیل شده است!

بخش فارسی رادیو دویچه وله ، به مناسبت 50 سالگی این رسانه، میزگردی با حضور صادق صبا، مدیر بی بی سی فارسی و جمشید فاروقی، مدیر دویچه وله فارسی برگزار کرد.


در این برنامه فاروقی مدعی شد در ایران آزادی بیان وجود ندارد و دولت به سیاست سرکوب و سانسور شدید رسانه های روی آورده است. مدیر دویچه وله در ادامه گفت که این سیاست دولت ایران نتیجه عکس می دهد و به همین خاطر از زمانی که دویچه وله در ایران فیلتر شده است، بازدید و رتبه این سایت 6 برابر شده است، به گونه ای که به یکی از سایت ها مهم خبری ایران تبدیل شده است!


اما در پاسخ به این ادعای جمشید فاروقی، تنها کافی است به سایت الکسا رجوع کرد. این سایت به عنوان یک سایت معتبر و مرجع، میزان بازدید سایت های مختلف را نمایش می دهد. طبق آمار الکسا، ایران حتی در میان 45 کشور اول بازدیدکننده از این سایت وجود ندارد و این در حالی است که رتبه دویچه وله در کشور ژاپن به عنوان چهل و پنجمین کشور بازدیدکننده از این سایت، 20727 است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1216
بازدید دیروز : 822
بازدید هفته : 2118
بازدید ماه : 3777
بازدید کل : 280507
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar