آقاي رويانيان! لطفا این مطلب را بخوانید!
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 23:14 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
آقاي رويانيان! لطفا این مطلب را بخوانید!

 

آقاي رويانيان! آيا به ياد داريد در روزهايي كه مسئولان فدراسيون كشتي از كمبود بودجه رنج مي‌بردند شما بازيكنان ميلياردي مي‌خريديد و خودروي بنز به آنها هديه مي‌داديد؟

به گزارش «خبرگزاري دانشجو»، حميد سوريان، فرنگي كار وزن 55كيلوگرم كشورمان شب گذشته در لندن و پس از 40 سال ايران را صاحب مدال طلاي المپيك در كشتي فرنگي كرد و با پرچم ايران در ورزشگاه دور افتخار زد تا هر ايراني از ديدن اين صحنه احساس غرور كند و شاهد به اهتزار درآمدن پرچم ايران در لندن باشد.
 
كسب مدال طلاي سوريان آن قدر شيرين است كه هميشه در كام ايرانيان خواهد ماند و نام اين جوان خوب ايراني را زنده نگه خواهد داشت.
 
در لحظاتي كه كشتي ايران افتخارآفريني مي كرد هواداران پرسپوليس در استاديوم آزادي مشتاق ديدن بازي پرسپوليس بودند و مي خواستند ببينند كه تيم ميلياردي پايتخت چه نتيجه اي خواهد گرفت، اما ارائه يك بازي ضعيف را مشاهده كردند كه در نهايت عملكرد آنها چيزي جز شكستي دوباره عايد هواداران نكرد.
 
سرخابي ها كه در فصل نقل و انتقالات گوي سبقت را از يكديگر مي ربودند و با پيشنهادهاي چند صد ميليوني و ميلياردي بمب مي تركاندند، نه تنها نتايجي در حد هزينه هاي خود بدست نياوردند، جز حاشيه سازي و كري خواني هاي بين مديران و بازيكنان و تغيير ادبيات ورزش كشور، چيز ديگري ارائه ندادند.
 
در حالي كه بودجه فدراسيون كشتي در سال گذشته كه سال سرنوشت ساز براي كشتي ايران بود، تنها چهار ميليارد بود، مديران سرخابي ها اين مبلغ را تنها براي خط دفاعي خود هزينه كردند! اما نتيجه اين مخارج در كشتي كجا و در فوتبال كجا!
 
هزينه چهارميلياردي كشتي مي شود حميد سوريان و مدال طلاي المپيك و شكستن طلسم 40 ساله و هزينه در استقلال و پرسپوليس مي شود يك خط دفاع شكننده و ناهماهنگ.
 
زماني كه فوتبالي ها تلاش مي كنند كه اين ورزش را به عنوان ورزش اول كشور معرفي كنند، اين ساير ورزشكاران هستند كه در ميدان هاي جهاني و المپيك با حداقل امكانات در تلاشند تا پرچم ايران را به اهتزار درآورند.
 
در حالي كه براي مدال آوران المپيك 200 سكه طلا در نظر گرفته مي شود، بازيكن فوتبالي كه در تيم هاي باشگاهي بازي مي كند، چندين برابر اين مبلغ را در يك فصل در يافت مي كند؛ اين در حالي است كه يك كشتي گير براي رسيدن به اين عنوان چهار سال تلاش كرده است.
 
آقاي رويانيان! شما كه پس از قهرماني سوريان پيام تبريك صادر مي كنيد و از وي به دليل شاد كردن دل ملت ايران تشكر مي نماييد آيا فكر نمي كنيد خودتان نيز در قبال اين ملت و هزينه هايي كه صرف مي كنيد، مسئول هستيد؟ آيا مي دانيد كه شما و بازيكنانتان در مقابل 20 ميليون هوادار وظيفه داريد؟
 
آقاي رويانيان! آيا به ياد داريد در روزهايي كه مسئولان فداسيون كشتي از كمبود بودجه رنج مي بردند و كشتي گيران و مربيان با همه سختي ها كنار مي آمدند تا امروز براي مردم ايران افتخارآفريني كنند، شما بازيكنان ميلياردي مي خريديد و خودروي بنز به آنها هديه مي داديد.
 
آقاي رويانيان! شما كه در مصاحبه هاي خود به راحتي به عدم رعايت سقف قرارداد اعتراف كرديد و اين صحبت را به صداقت و پاكي خود نسبت داديد، امروز و در مقابل نتايج ضعيف تيم خود چگونه پاسخگوي هواداران و حتي ساير ورزشكاران هستيد؟
 
مسئولان ما نبايد فراموش كنند كه مديريت موفق منوط به صرف هزينه هاي گزاف نيست، بلكه نيازمند دلسوزي و مسئوليت پذيري است.
 
گاهي بايد چشم ها را بر روي بعضي از موفقيت هاي زودگذر مانند يكه تاز بودن در جذب ستارگان فوتبال ببنديم تا بتوانيم پرواز كنيم؛ مانند مربيان و مديران تيم هاي كشتي كه با تحمل برخي از مشكلات، امروز در برابر مردم سربلند هستند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 147
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 266
بازدید ماه : 2933
بازدید کل : 279663
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar