تهديد تازه ربايندگان زوار ايراني در سوريه
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
 
ربايندگان زائران ايراني در سوريه در اطلاعيه‌اي که منتشر شد با اشاره به سفر سعيد جليلي، دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان به دمشق و ديدار وي با بشار اسد، رئيس جمهور سوريه، تهديد کردند: تمامي منافع راهبردي ايران در خاک سوريه را هدف قرار خواهند داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، ربايندگان زائران ايراني در سوريه در اطلاعيه‌اي که منتشر شد با اشاره به سفر سعيد جليلي، دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان به دمشق و ديدار وي با بشار اسد، رئيس جمهور سوريه، تهديد کردند: تمامي منافع راهبردي ايران در خاک سوريه را هدف قرار خواهند داد.

گروهک تروريستي موسوم به گردان‌هاي "البراء" در اين اطلاعيه با اشاره به اينکه موضوع ربوده‌شدگان از محورهاي گفت‌وگوي جليلي با اسد است، افزوده است: ما اعضاي گردان‌هاي "البراء" به نظام ايران مي‌گوييم که بشار اسد هيچ اطلاعاتي درباره اسراي ما ندارد و ما تمامي منافع استراتژيک ايران در خاک سوريه را هدف قرار خواهيم داد و نظام سوريه نيز نخواهد توانست مقابل اين اقدامات، دفاعي انجام دهد.


تروريست‌هاي عضو گروهک موسوم به گردان‌هاي البراء، روز شنبه، 48 زائر ايراني را که از زيارت وداع حرم حضرت زينب بنت علي(ع) بازمي‌گشتند، ربوده و به نقطه نامعلومي منتقل کردند.

رايزني‌ها براي آزادي ربوده‌شدگان توسط علي‌اکبر صالحي، وزير امور خارجه در آنکارا و سعيد جليلي، دبير شوراي عالي امنيت ملي در دمشق و کانال‌هاي مختلف ادامه دارد.

وزارت امور خارجه کشورمان، مسؤوليت سلامت ربوده‌شدگان را بر عهده دولت آمريکا دانسته است.

اين در حالي است که دولت ترکيه و نيز کشورهاي عربستان سعودي و قطر، به علت حمايت از گروهک تروريستي موسوم به ارتش آزاد سوريه که فرماندهي گردان‌هاي البراء را بر عهده دارد، در مظان اتهام اين عمليات ربايش هستند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 2846
بازدید کل : 279576
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar