دستگیری فردی که اعلام نبوت کرده بود!
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 6:1 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

دستگیری فردی که اعلام نبوت کرده بود!

 

 
دستگیری فردی که اعلام نبوت کرده بود!
 

مسئولان جمهوری خودمختار تاتارستان از دستگیری 70 عضو یک سازمان غیر قانونی خبر دادند که بیش از 10 سال است در زیر زمین زندگی می کنند.

به گزارش سرویس ترجمه "شفقنا"، به نقل از پایگاه اینترنتی "النشره" لبنان، "الدوس ناويكوف"، سخنگوی رسمی وزارت کشور جمهوری خودمختار "تاتارستان" روسیه در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی محلی اعلام کرد که نیروهای پلیس این جمهوری اعضای یک سازمان غیر قانونی را در "کازان"، پایتخت تاتارستان دستگیر کرده اند که بیش از 10 سال است در پناهگاهی در زیر زمین و بدون ارتباط با جهان بیرون زندگی می کنند.

به گفته سخنگوی رسمی وزارت کشور جمهوری خودمختار "تاتارستان"، اعضای این گروه که خود را مسلمان می دانند نزدیک به 70 تن بوده که نزدیک به 20 تن از آنان، کودکان هستند و رهبری معنوی آنها بر عهده "فیض الرحمان ساتاروف" 85 ساله است که در سال 1964 خود را جانشین پیامبر اکرم (ص) اعلام کرده و سپس ادعای نبوت کرده است!

سخنگوی رسمی وزارت کشور جمهوری خودمختار "تاتارستان" اعلام کرد که پناهگاه این سازمان غیر قانونی در زیر زمین ساخته و از چند اتاق سه در سه متر تشکیل شده است که از شرایط بهداشتی برای زندگی کودکان برخوردار نبوده، فاقد هرگونه سیستم تهویه بوده و راهی برای ورود حرارت و نور خورشید به آن نیز وجود نداشته است.

پلیس شهر "کازان" نیز اعلام کرد که کودکان موجود در پناهگاه در وضعیت جسمانی نامناسبی به سر می برده همه آنها جهت درمان به بیمارستان منتقل شده اند چرا که برخی از آنها بیش از 10 سال نور خورشید را ندیده و تعدادی نیز در همان زیر زمین به دنیا آمده و در طول زندگی خود نور خورشید را ندیده اند.

"فیض الرحمان ساتاروف" اقدام به تامین پناهگاه زیر زمینی برای پیروانش کرده و زندگی گوشه نشینی را برای آنها واجب دانسته جایی که بیرون رفتن آنها از پناهگاه به جز در حالت های اضطراری، فرستادن کودکان به مدارس و رفتن آنها به بیمارستان جهت درمان را ممنوع کرده و آن را حرام دانسته بود.

یکی از پایگاه های اینترتی جمهوری خودمختار "تاتارستان" با انتشار تصاویر پناهگاه اعضای این سازمان غیر قانونی، آن را "زیر زمین مردگان" نامیده چرا که پناهگاه آنها بسیار کثیف بوده، از گل و چوب ساخته شده و ارتفاع آن نیز پایین بوده است، این پناهگاه سه طبقه همچنین شامل مسجد و چاه آب بوده و در آن از موتور برق استفاده می کرده اند.

نیروهای پلیس "کازان" که هنگام اجرای تحقیقات در مورد کشته شدن یک روحانی مسلمان در این شهر، پناهگاه این سازمان غیر قانونی را کشف کرده، "فیض الرحمان ساتاروف" را به اتهام مدیریت یک سازمان غیر قانونی و بی توجهی به اعضای سازمان روانه دادگاه کردند.

مسئولان جمهوری خودمختار "تاتارستان" تاکنون هیچ گونه توضیحی در مورد اینکه چگونه نیروهای پلیس این جمهوری طی 10 سال گذشته نتوانسته اند پناهگاه زیز زمینی اعضای این سازمان غیر قانونی را کشف کنند، ارائه نکرده اند .

شهر "کازان" در 800 كيلومتری شرق "مسكو"، پایتخت روسیه قرار دارد و پایتخت جمهوری خودمختار تاتارستان است که مسلمانان اکثریت جمعیت آن را تشکیل می دهند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 177
بازدید ماه : 2844
بازدید کل : 279574
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar