«ضدگلوله» سینماها را تكان می‌دهد؟!
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 5:18 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

تهیه‌كننده «ضد گلوله» یك هفته مانده به اكران آن گفت: فكر می‌كنم «ضد گلوله» با 60 سینمایی كه در ابتدای كار در اختیار دارد، بتواند دوباره پای مخاطبان زیادی را به سینماها باز كند.
رضا رخشان ـ تهیه‌كننده فیلم كمدی اجتماعی «ضدگلوله» ـ در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت اكران این فیلم در اكران عید فطر اظهار كرد: اكنون در حال آماده‌سازی 60 كپی برای اكران عید فطر هستیم تا بتوانیم فیلم را در حدود 35 سینما در تهران و 25 سینما در شهرستان‌ها به نمایش عمومی بگذاریم.
وی درباره پیش‌بینی‌اش از استقبال مخاطبان برای اكران«ضد گلوله» بیان كرد: پیش‌بینی‌مان این است كه «ضد گلوله» فروش خوبی را تجربه خواهد كرد. از ابتدا هم كه وارد این پروژه شدیم معتقد بودیم، فیلم پتانسیل جذب تعداد زیادی از مخاطبان را دارد. امیدوارم «ضد گلوله» بتواند شرایط فعلی سینما را تكان بدهد و دوباره پای مخاطبان را به سالن‌ها باز كند.
رخشان درباره میزان تغییرات فیلم نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فجر هم تاكید كرد: تغییرات‌مان نسبت به نسخه‌ای كه در جشنواره فجر به نمایش گذاشته شد، بسیار اندك است.
به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «ضد گلوله» به نویسندگی و كارگردانی مصطفی كیایی، علاوه بر جلب نظر مخاطبان در جشنواره سی‌ام فجر سال گذشته، توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم و همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را از هیات داوران جشنواره دریافت كند.
مهدی هاشمی، مسعود كرامتی، ژاله صامتی، مهدی فقیه، سعید آقاخانی و ... از جمله بازیگران «ضد گلوله» هستند.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ مردی حدود 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس‌آنجلسی و فیلم های ویدئویی است. او در اثر یك اتفاق درمی‌یابد كه توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند و ...».
فیلم سینمایی «ضد گلوله» قرار است از چهارشنبه هفته آینده (25 مردادماه) در گروه سینمایی «عصر جدید» روی پرده برود. پخش‌این فیلم را موسسه «فیلمیران» برعهده دارد و تبلیغاتش از روزهای ابتدایی هفته آینده آغاز می‌شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 166
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 475
بازدید ماه : 8866
بازدید کل : 276386
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar