هر ماه یک پدیده جدید در پرسپولیس
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:27 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
او که روز گذشته برای تحت سرپرستی گرفتن کودکان یتیم به شیرخوارگاه آمنه رفته بود  بعد از اعلام خبر سرپرستی کودکان زیر 3 سال این مرکز به گل خبر تازه ای می دهد و می گوید : به نظرم این خبر ناقص به سمع و نظر مردم رسیده است چرا که باشگاه پرسپولیس کودکان زیر سه سال تمام شیر خوارگاه های تهران را به سرپرستی گرفته و برنامه بلند مدتی دارد تا این اتفاق خوب را در استانهای محروم و کل کشور گسترش دهد و همچنین برنامه مدرسه فو تبال برای کودکان محروم نیز به زودی اجرا خواهد شد.
 
 
وی در ادامه درباره خرید جدید پرسپولیس افزود: این ربطی به کمبودهای باشگاه پرسپولیس ندارد بلکه ما به دنبال جوان گرایی در تیم هستیم و به هواداران قول می دهم تا 2 سال آینده هر ماه منتظر یک پدیده  جدید در پرسپولیس باشید.
 
 
اما مهمترین بخش صحبت های رویانیان درباره بحث بدهی های پرسپولیس بود که گفت : من یک سئوال دارم چرا باید بد هی های گذشته پرسپولیس را من پرداخت کنم؟ این مسئله ای است که به وزارت ورزش و دولت ربط دارد و مسئولیت پرداخت بدهی به دست مسئولان این دو نهاد است چرا که مدیران قبلی بدهی های سنگینی به بار آورده اند.
 
 
رویانیان در توضیح این ماجرا می گوید :  وظیفه من این است که  برای دوران خودم فکر درآمد زایی باشم و هزینه های سنگین  باشگاه را تامین کنم نه اینکه مدام ماجراهای قبلی را پی بگیرم . امیدوارم که وزارت ورزش در این مورد به باشگاه پرسپولیس کمک کند.
 
 
مدیر عامل پرسپولیس که از حادثه زمین لرزه روز گذشته آذربایجان غربی و شرقی ناراحت است با عرض تسلیت این حادثه به مردم دغدار گفت : من دوست ندارم که ریا شود اما باشگاه مردمی پرسپولیس کمک کوچکی را برای هم وطنان عزیزمان ارسال کرده که امیدوارم مورد قبول حق قرار گیرد و از همین جا به خانواده درگذشتگان این حادثه تسلیت عرض می نمایم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 968
بازدید ماه : 2627
بازدید کل : 279357
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar