هلال‌ احمر كمک های بين‌ المللی را نپذيرفت
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
خبرگزاری ایسنا: مدير كل روابط عمومي جمعيت هلال احمر ايران با اشاره به اعلام آمادگي برخي كشورها براي ارسال كمك به زلزله‌زدگان آذربايجان‌شرقي گفت: هلال احمر نيازي به كمك‌هاي بين‌المللي ندارند.

پويا حاجيان با بيان اينكه پس از وقوع زمين‌لرزه هلال احمر تركيه به عنوان اولين كشور ضمن ابراز همدردي، براي ارسال كمك‌هاي امدادي به زلزله‌زدگان اعلام آمادگي كرد، گفت: پس از آن نيز صليب‌سرخ تايوان، صليب‌سرخ سنگاپور، فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي هلال احمر و صليب سرخ، دفتر يونيسف در تهران، دفتر پزشكان بدون مرز، صليب‌سرخ آلمان، دفتر منطقه‌اي صليب‌سرخ در نامه‌هاي جداگانه ضمن ابراز همدردي، آمادگي خود را براي ارسال كمك‌هاي امدادي به مناطق زلزله زده اعلام كردند.

وي با بيان اينكه تعدادي از سفارت‌خانه‌هاي كشورهاي خارجي در ايران نيز ضمن ارسال نامه‌هاي جداگانه از آمادگي كشورشان براي ارسال كمك‌هاي بشردوستانه به مناطق زلزله‌زده خبر دادند گفت: با توجه به توانايي جمعيت هلال احمر در پوشش امدادي مناطق زلزله‌زده، نيازي به كمك‌هاي بين‌المللي نيست. 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 487
بازدید ماه : 8878
بازدید کل : 276398
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar