سن ارتباط با جنس مخالف به یازده سال رسید
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 4:56 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
 
سن ارتباط با جنس مخالف به 11 سال هم رسید.خبری فاجعه آمیز که دیروز مدیر گروه روان شناسی دانشگاه علامه طباطبایی از آن پرده برداشت.

موضوع ارتباط با جنس مخالف ،مسئله ای است که چندی از سوی کارشناسان مطرح شده است و برنامه ریزی و مدیریت صحیح در برخورد با آن باید در راس امور مسئولین قرار گیرد.

اگرچه گاه راه حل هایی جسته و گریخته از سوی افراد مختلف مطرح می شود اما بحران این موضوع محور صحبت های کارشناسان است.


محمود گلزاری، مدیر گروه روان شناسی دانشگاه علامه طباطبایی علاوه بر تاکید بر کاهش سن ارتباط با جنس مخالف گفت:این روابط حتی از مسائل عاطفی به مسائل جنسی و ارتباط با چند نفر کشیده شده است.

وی ادامه داد: معمولا دانشجویان مشکلات را از دبیرستان با خودشان به دانشگاه می آورندو با توجه به تحیق چندی پیش ما در یک دانشگاه مطرح ،در پرسشنامه ای را به دانشجویان داده بودیم که مشخص کنند آیا رابطه ای با کسی دارند و یا نه. متوجه شدم 40 درصد از دخترهای ورودی به آن دانشگاه هم اکنون با پسری ارتباط دارند و 20 درصد دیگر قطع ارتباط کرده اند بنابراین 60 درصد آنها تجربه یک ارتباط را دارند.

وی افزود: 40 درصد این افراد سن ارتباط با جنس مخالفشان کمتر از 14 سال بوده است یعنی سن دوران راهنمایی برای آنها شروع یک ارتباط بوده است پس هر چه سن ارتباط پایین تر باشد در سالهای بعد عمق این ارتباط بیشتر خواهد شد.

این موضوع در حال است که چندی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با دفاع از مسئله تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها، تحقق این موضوع را مثبت ارزیابی کرد.

قرائتی با دفاع از مسئله تفکیک جنسیتی دانشگاه‌ها گفت: چرا این طور است که فرزندان ما در مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان، به صورت مجزا تحصیل می‌کنند اما در مقطع دانشگاه که شهوت جوانان اوج می‌گیرد باید مختلط باشند.

اما آنچه روشن می رسد تنها تفکیک جنسیتی نمی تواند مانعی برای پیشروی این آمارها باشد ،آمارهایی که با توجه به تهاجم های فرهنگی و اثرات سوئ تبلیغات شبکه های ماهواره ای رو به شد است وتنها همت جدی مسئولین برای مقابله با آن را می طلبد.موضوعی که ا توجه به فرهنگ غنی ما و آموزه های اسلامی چندان هم سخت و دشوار نخواهد بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar