اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 7:56 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

عـرض ارادت به سبـک لاتـی لوتـی ها ! (طنـز)



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 7:51 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

رکوردهای دست نیافتنی/تصاویر



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 7:46 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

آیا میدانستید ؟!



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 7:28 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

اين هم واسه اونايي كه نه حال روزنامه خريدن دارن نه پولشو ميخوان بدن !

تمام 42 روزنامه كشور هر روز جلوي چشم شما ! 

http://old.isna.ir/ISNA/advertisefiles/newspaper.htm

دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 7:19 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

نامه‌پراكني 2 وزيـر معـزول


وزراي 2 وزارتخانه مهم و حياتي دولت‌هاي نهم و دهم كه هر 2 نيز توسط رئيس‌جمهور از مسئوليت‌هاي خود عزل شده بودند، طي روزهاي گذشته نامه‌اي را خطاب به يكي از مقامات عالي‌رتبه نظام تهيه و تنظيم كرده‌اند كه در آن پيشنهاد شده با توجه به وضعيت حساس و بحراني كشور! ستادي متشكل از رؤساي قواي سه‌گانه و برخي از عقلاي ديگر تشكيل و مديريت مسائل اجرايي را طي يك سال آينده بر عهده گيرد! اين اقدام مشكوك 2 وزير معزول در راستاي پروژه سلب اختيارات دولت مردمي دكتر احمدي‌نژاد ارزيابي مي‌شود 
 

گزارش مجله آمریکایی از سلاح مخفی ایران و پیامک حاج قاسم به ژنرال پترائوس



ادامه مطلب ...

اغتشاشگران ، دیشب حرمت حرم رضوی و شب قدر را شکستند

این گروه عصبانی در پایان با شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و "مرگ بر خواص بی بصیرت" و همچنین پرتاب بطری های آب در صحن مطهر امام رضا (ع)، ضمن شکستن حرمت شب قدر و حرم امام رضا، هویت خود را نشان دادند.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 6:1 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

اشک های علی دایی برای زبزله زدگان

دايي با ترك اردوي راه آهن به كمك زلزله زدگان رفت

 

دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:59 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حادثه ي تلخ زلزله ي آذربايجان مايه ي اندوه عميق گرديد. رحمت خداوند بر درگذشتگان و شفاي عاجل براي مصدومان و صبر و اجر براي بازماندگان و خسارت ديدگان را از خداوند متعال مسألت ميكنم.

لازم است مسئولان محترم و عموم ملت عزيز مساعي خود را براي كاهش آلام اين عزيزان به كار برند.

والسلام عليكم و رحمه الله

سيّدعلي خامنه اي

دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:46 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

شهرزاد میر قلی خان، شهروند ایرانی که به مدت پنج سال در زندان های آمریکا در بازداشت بود، لحظاتی پیش وارد تهران شد.

شهرزاد میرقلی‌خان شهروند ایرانی زندانی در آمریکا که به مدت 5 سال در زندان‌های این کشور در بازداشت بود و چهارشنبه هفته گذشته آزاد شد، پس از توقف کوتاهی در کشور عمان، لحظاتی پیش به کشور بازگشت.

به گزارش فارس،شهرزاد میرقلی‌خان به اتهام واهی خرید تجهیزات دوگانه به همراه همسرش در اتریش دستگیر شد و با گذراندن دوران محکومیت و تبرئه توسط دادگاه این کشور، به ایران بازگشت، اما در سفری به قبرس در سال 1386 توسط مأموران این کشور دستگیر و به درخواست آمریکا به این کشور منتقل و در اقدامی غیرانسانی و غیرحقوقی به 5 سال حبس در آمریکا محکوم و در 19 دسامبر 2007 در آمریکا زندانی شد.

 
 
 
دژاوو یك كلمه فرانسوی است و به حالتی اطلاق می‌شود كه در‌ آن شخص احساس می‌كند، چیزی را كه در حال رخ دادن است، قبلا تجربه كرده است.

 

شما به شیراز سفر كرده‌اید و هنگام گشت و گذار در میان آثار تاریخی ناگهان احساس می‌كنید قبلا آنجا بوده‌اید. فردی را برای نخستین بار ملاقات می‌كنید ولی احساس می‌كنید قبلا او را جایی دیده‌اید یا او را می‌شناسید. در حال گفت‌و‌گوی عمیق با دوستی هستید و ناگهان احساس می‌كنید دقیقا همین مكالمه را قبلا داشته‌اید؛ این حسی كه تقریبا همه ما دست‌كم برای یك بار در زندگی‌ چنین تجربه‌ای را داشته‌ایم با كلمه‌ای فرانسوی توصیف می‌شود؛ دژاوو (Déjà vu ) كه به سختی به «آشنا پنداری» در فارسی ترجمه شده است؛ حسی عجیب و غریب كه در مواجهه با یك اتفاق، منظره یا حتی تجربه‌ای كاملا جدید به آن دچار می‌شویم و مدام با خودمان تصور می‌كنیم که در گذشته این اتفاق برایمان رخ داده است. تئوری‌های مختلفی درباره این پدیده وجود دارد و حتی دسته‌بندی‌های متعددی نیز برایش كرده‌اند. نگاهی كه به كتاب‌ها و فیلم‌های مختلف بیندازید، حتما نمونه‌هایی از این پدیده را خواهید دید. با ما باشید تا آنچه را باید در مورد این پدیده بدانید، با شما در میان بگذاریم.

 


 


 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
 
 
 
مدير كل روابط عمومي جمعيت هلال احمر ايران با اشاره به اعلام آمادگي برخي كشورها براي ارسال كمك به زلزله‌زدگان آذربايجان‌شرقي گفت: هلال احمر نيازي به كمك‌هاي بين‌المللي ندارند.
 
 
 
 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:34 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

لحظه زلزله در تبریز
 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:32 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

 

کاخ سفید حادثه زلزله آذربایجان را تسلیت گفت

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای، حادثه زمین‌لرزه در شمال غرب ایران را تسلیت گفته و آمادگی خود برای کمک به آسیب‌دیدگان را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای وقوع زمین‌لرزه اخیر در ایران را تسلیت گفت.
"جی کارنی" سخنگوی کاخ سفید در این بیانیه آورده است: مردم آمریکا عمیق‌ترین مراتب تاثر خود از کشته شدن افراد در زلزله غم‌انگیز شمال شرق ایران [در بیانیه کاخ سفید شمال غرب اشتباها شمال شرق ذکر شده است]، را برای مردم ایران می‌فرستند.
وی ادامه داده است: ذهن ما پیش خانواده‌های کسانی است که جان خود را از دست داده‌اند و برای مجروحان بهبودی سریع آرزومندیم. ما برای ارائه کمک در این لحظات دشوار آماده‌ایم.
تاکنون کشورهای مختلفی ضمن ارسال تسلیت، آمادگی خود برای ارسال کمک به مناطق آسیب‌دیده را اعلام کرده‌اند.
 

مردم مصر در استقبال از تصمیمات اخیر محمد مرسی، رئیس جمهوری این کشور یکشنبه شب به میدان تحریر قاهره آمدند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از قاهره، هزاران تن از مردم مصر یکشنبه شب به میدان التحریر در پایتخت این کشور آمدند تا تصمیمات اخیر مرسی، از جمله برکناری حسین طنطاوی، شخصی را که از بیست سال پیش تاکنون وزارت دفاع مصر را به عهده داشته و پس از سقوط حسنی مبارک، دیکتاتور معدوم این کشور به منزله رئیس دولت نظامی به شمار می آمد، جشن بگیرند.
بر اساس این گزارش، تجمع کنندگان مصری، در شعارهای خود، به ویژه از بازنشسته شدن طنطاوی و تقویت قدرت رئیس جمهوری استقبال کردند.

 

دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:27 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس همچنان با انرژی به کار و فعالیت مشغول است و با وجود تعطیلی لیگ روی پاست و خبر می سازد.


ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 8:21 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
برنده طلای المپیک'مهدور الدم'خوانده شد!


ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 8:4 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
حداقل قیمت مسکن در تهران چقدر است؟
 
ارزان‌ترین واحدهای مسکونی که طی چند هفته گذشته به بازار مسکن در فضای مجازی برای متقاضیان مسکن در مناطق مختلف تهران، معرفی شده بود به طوری بوده که حداقل قیمت آپارتمان در فایل‌ها ۶۵ میلیون تومان گزارش شده است.
 
حداقل قیمت مسکن در تهران چقدر است؟
به گزارش افکارنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، در بین واحدهای ارزان قیمتی که ارزش آنها تا مرز ۸۰ میلیون تومان عنوان شده است، واحدهای نوساز یا بیش از ۳۰ سال ساخت به چشم می‌خورد و همچنین برخی از این واحدها از هیچ امتیازی همچون پارکینگ، انباری و آسانسور برخوردار نیستند یا اینکه تنها از یک امتیاز بهره‌مند هستند.
ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی از این واحدهای مسکونی پرداخته که به شرح زیر است و خریداران این دسته از واحدهای مسکونی می‌توانند به دنبال چنین واحدهایی در بازار مجازی مسکن باشند.
یک واحد مسکونی نوساز ۳۲ متری در منطقه وحیدیه بدون هیچ امکاناتي، متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که قیمت کل آن ۸۰ میلیون تومان محاسبه می‌شود.
همچنین در یکی از فرعی‌های خیابان دربند یک واحد مسکونی با متراژ ۴۰ متر مربع که ۱۲ سال از عمر بنای آن می‌گذرد با قیمت ۶۶ میلیون تومان به بازار فروش عرضه شده است. قیمت هر متر مربع واحد مذکور یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان از سوی مالک عنوان شده است.
از سوی دیگر، فروشنده‌ای اظهار کرده: واحد خود را با قیمت ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به متقاضی واگذار می‌کند. این واحد مسکونی ۴۷ متری، ۱۳ سال ساخت در خیابان پرستار در شرق تهران واقع شده است.
علاوه براین در یکی دیگر از فرعی‌های پیروزی، خیابان سرآسیاب، یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای قیمت هر متر مربع واحد ۵۳ متری تعیین شده است. البته نزدیک به ۲۲ سال از عمر بنای این واحد می‌گذرد و هیچ امکاناتی برای این فایل ذکر نشده است.
از طرف دیگر واحدی نوساز در خیابان سبلان به متراژ ۳۵ متر مربع متری ۲ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده و پارکینگ و انباری به عنوان امکانات این واحد در نظر گرفته شده است.


ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 5:27 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

واکنش قرائتی به یک برنامه 'ماه عسل'



ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 5:21 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

(تصاویر) خسارت‌ها و ویرانی‌های زلزله

بدنبال دو زلزله امروز در اهر و ورزقان در آذربایجان شرقی به چندین روستا خسارتهای بالای 50 درصد و حتی 100 درصدی وارد شده است.


 
به گزارش فرارو به نقل از مهر،  امدادرسانی به روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی با وجود شدت خسارات وارده و مسدود شدن راهها، از سوی امدادگران و نیروهای اعزامی پیگیری می شود.

 
مین لرزه های امروز بیشترین خسارات را به روستاها وارد کرده و خسارتهایی تا 100 درصد بدنبال داشته  و موجب شده مردم در فضای باز مستقر شوند .

 
عکس های زیر از خبرگزاری های ایسنا، مهر، فارس و ایرنا ویرانی های زلزله در آذربایجان شرقی را نشان می دهد.


ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 5:18 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

«ضدگلوله» سینماها را تكان می‌دهد؟!

ضد گلوله
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ مردی حدود 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس‌آنجلسی و فیلم های ویدئویی است....

 


ادامه مطلب ...

فاطمه معتمدآریا، مهدی هاشمی، پرستو گلستانی و مهدی فخیم‌زاده؛ ۱۹ سال پیش +عکس



ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 4:38 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

تصاویر+18) جانباختگان و مجروحان زلزله

تاکنون 108جسد به پزشکی قانونی آذربایجان شرقی تحویل داده شده است.


 
 به گزارش فرارو به نقل از مهر، دو زمین لرزه شدید اهر و ورزقان در استان آذربایجان شرقی را لرزاند؛نیروهای امدادی و اورژانسی تاکنون پیکر 108 جسد از قربانیان زلزله 6 ریشتری آذربایجان شرقی را به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل داده اند. 

هم اکنون هفت اکیپ پزشکی قانونی در آذربایجان شرقی مستقرند که دو اکیپ در شهرستان اهر، 5 اکیپ در بیمارستانهای شهدا، سینا، امام رضا، سینا و شهید مدنی و یک اکیپ هم در آرامستان تبریز مستقر است تا مرگ قربانیان را تائید کنند.

در عکس های زیر از خبرگزاری های مهر و ایرنا و فارس تصاویر دلخراشی از جانباختگان و مجروحان زلزله امروز به نمایش گذاشته شده است که در زیر مشاهده می کنید.


ادامه مطلب ...

خانم رئیس جمهوری که جراحی زیبایی کرده تا رای بیاورد! + عکس



ادامه مطلب ...
شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 6:1 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

دستگیری فردی که اعلام نبوت کرده بود!



ادامه مطلب ...
شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 5:36 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

 

شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 4:21 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

نصب نرم افزارهای جاسوسی بر روی لپ تاپ دانشجویان



ادامه مطلب ...

بابک فردوسی، مهندس پرواز ایرانی ناسا، مرکز توجه کاربران اینترنت+تصویر



ادامه مطلب ...
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 7:17 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

گوشی موبایل رولی - دستبندی و فوق پیشرفته

نگاه اول، این دستبند رولی مانند یک ساعت مچی شیک و لوکس به نظر می رسد که مانند آن را همیشه در فیلم های مربوط به آینده دیده ایم.



ادامه مطلب ...

مراسم شب قدر علی اکبر صالحی در هواپیما+عکس



ادامه مطلب ...

گزارشي از صداي آمريكا :

پیش بینی در مورد برنامه اتمی ایران مشکلتر میشود



ادامه مطلب ...
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 6:47 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

گروه بیلدربرگ



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1149
بازدید دیروز : 1262
بازدید هفته : 2411
بازدید ماه : 9545
بازدید کل : 277065
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar