بازیگران بی حیا الگوی اشاعه فساد+ عکس های تاسف بار
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
 
رواج پدیده‌ی بی حجابی از دیر باز مورد توجه و اعتراض مسئولین و مردم بوده است تا حدی که طی ماه های گذشته مسئله کنترل بد حجابی و پوشش های غیر اسلامی در سطح جامعه به حاشیه ساز ترین خبر رسانه های دیداری و شنیداری تبدیل گردیده است .

به عقیده بسیاری از نهاد های مجری و اثرگذار در طرح مبارزه با بدحجابی ، مسئله ای که امروز به عنوان پوشش راحت در میان زنان و مردان جامعه ما رواج پیدا کرده است ناشی از چندین الگوی ناصحیح و غلط است که افراد و چهره های تاثیر گذار فرهنگی در کشور نظیر : بازیگران ، هنرمندان و ... آن را القاء کرده اند .

 

در کل و به طور طبیعی می توان از چنین بررسی هایی نتیجه گرفت که نظام‌های سیاسی جهان برای پیاده کردن منویات فرهنگی‌ ـ ‌اجتماعی‌ خود در سطح جامعه از ابزار هایی بهره می برند که در جامعه به عنوان الگو مطرح شده اند ، زیرا به عقیده جامعه شناسان و روانشناسان تاثیر گذارترین افراد در زندگی افراد شخصیت محبوبی است که فرد برای خود الگو قرار می دهد و بنا بر تجربه دولتمردان یکی از تاثیر گذار ترین افراد در سال های اخیر بازیگران و سینماگران مشهور  کشورها هستند .

با توجه به نکته فوق ، این بحث نیز تابع همان قاعده الگو پذیری در جامعه است یعنی تا زمانی که الگوی زن و مرد ایرانی در پوشش و غیره به سمتی نرود که مطابق با هنجار های جامعه بتوان به آن نگاه کرد هیچگاه نمی توان به زور و جبر جامعه ای با پوشش سالم داشت .

به عبارتی دیگر برای حل و فصل معضل بد پوششی ، بایستی از همه‌ی ابزارهای موجود اعم از قانونی، انتظامی و فرهنگی، برای پیاده‌سازی این مقوله در جامعه بهره‌ گرفت اما تا الگوی جامعه الگویی متناسب با شعون اسلامی نباشد هیچ طرحی به ثمر نخواهد نشست .

تا زمانی که بازیگران سینمای ایران به عنوان الگوی زن مسلمان توسط گشت ارشاد و نهاد های انتظامی به دلیل بد پوششی دستگیر می شوند و هنوز الگوی بی حجاب به عنوان الگوی برتر در جامعه ایرانی است نمی توان از درست کردن وضع حجاب در جامعه سخن گفت .

به عبارت دقیق تر زمانی که زن یا مرد مسلمان پوشش خود را با پوشش بازگرانی نظیر کسانی که عکس های آنان را در زیر مشاهده خواهید کرد تطبیق دهد چگونه می توان این هجمه لجام گسیخته به حجاب را کنترل کرد .

در کل با توجه به این نکته که امروز مسلم و بدیهی است ترویج بد‌حجابی از جمله ابزارهای جدی دشمن در مقوله‌ی جنگ نرم است و از آنجایی که مبنای نظام ما دینی است و نظام اسلامی بر دین مردم استوار است، دشمنان ما به دنبال این هستند که با ترویج بد‌حجابی و مفاسد اخلاقی و اجتماعی پایه‌ی نظام را سست کنند و از بین ببرند و هدف نهایی آن‌ها این است که حکومت اسلامی در بین مردم پشتوانه‌‌ی دینی نداشته باشد پس باید تا دیر نشده به مشکلات فرهنگی ریشه ای تر نگاه کرد و از موضع گرفتن برخی جریانات نهراسید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar