هشدار درباره آگهی‌های استخدام خانم‌ها
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 4:49 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
هشدار درباره آگهی‌های استخدام خانم‌ها
 

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا درباره آگهی هایی که در روزنامه ها یا خیابان های سطح شهر برای استخدام خانم ها دیده می شود ، هشدار داد و گفت: اگر استخدام در این بازار با هوشیاری متقاضیان همراه نباشد ، باعث آسیب خواهد شد.

 

 


به گزارش رویداد ، سرهنگ غنی لو در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: دقت و جدی گرفتن امور کاری و قناعت به حقوق کم ، باعث شده است بیشتر بنگاه ها به سمت جذب خانم ها بروند و برخی هم با عنوان شرکت که ممکن است ثبت هم نشده باشد یا اصلا شرکتی در کار نباشد ، از این روند سوء استفاده می کنند.



سرهنگ غنی لو افزود: خانم هایی که می خواهند با استفاده از این آگهی ها استخدام شوند ، حتماً از ماهیت شرکت خبردار باشند و محل استقرار شرکت در ساختمان های اداری و تجاری باشد نه اینکه فردی منزل خود را شرکت معرفی کند.



وی گفت: همچنین ضروری است خانم ها قبل از استخدام از نوع فعالیت شرکت هم آگاه شوند و اگر شرکتی فعالیتی غیرقانونی مانند تکثیر سی دی ها و دی وی دی های غیرمجاز یا توزیع داروهای قاچاق دارد ، به تنهایی برای خودداری از جذب در آنها کافی است.



سرهنگ غنی لو افزود: اگر خانم هایی اشتباهاً در این گونه آگهی ها جذب شرکتی شدند و حقوق آنها ضایع شد ، می توانند آن را از طریق مجتمع های قضایی و همچنین پلیس 110 شهرهای خود پیگیری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 937
بازدید ماه : 2596
بازدید کل : 279326
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar