بازیکنان استقلال نمی‌توانند بدوند!
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 3:20 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

 
 

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است تشویق فرهاد مجیدی از سوی تماشاگران این تیم مشکلی ایجاد نمی‌کند و استقلالی‌ها از این تشویق ناراحت نمی‌شوند.
 
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی فتح الله زاده پس از شکست استقلال برابر سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و تصریح کرد: بدن بازیکنان ما هنوز سنگین است و آنها نمی‌توانند بدوند. باید به آنها دو، سه بازی دیگر فرصت بدهیم تا بدن‌های‌شان رها کند.

وی افزود: از این بازی راضی نیستم اما باید حرفه‌ای فکر کنیم. وقتی ساق بازیکنان سنگین است و آنها نمی‌توانند بازی کنند، باید چه کار کنیم؟ به هر حال این تیم بعد از چند هفته جا می‌افتد و به زمان نیاز دارد. قلعه نویی به ما قول داده است از سه، چهار بازی بعد با استقلال نتایج خوبی بگیرد.

فتح الله زاده در خصوص تشویق فرهاد مجیدی یادآور شد: این تشویق‌ها مشکلی پیش نمی‌آورد. ما هم از تشویق مجیدی ناراحت نمی‌شویم. به هر حال تماشاگران ما مجیدی را دوست دارند که او را تشویق می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که "آیا خرید نکونام برای استقلال هزینه اضافی نبوده است؟"، گفت: جواد تازه به استقلال اضافه شده و سال‌ها در فوتبال ایران نبوده است. باید به او فرصت بدهیم تا به تدریج در تیم جا بیافتد.

فتح الله زاده همچنین به مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرد و یادآور شد: این مشکلات هنوز حل نشده است. ما تاکنون توانسته‌ایم اسپانسر پشت پیراهن را بگیریم و تلاش می‌کنیم هفته آینده اسپانسر جلوی پیراهن را هم جذب کنیم تا بخشی از مشکلات ما مرتفع شود.

وی در پایان گفت: استقلال باخته است و من هم در ورزشگاه حاضر هستم. آن دوستی که می‌گفت من در باخت‌ها به استادیوم نمی‌آیم حالا کجاست؟!

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود در لیگ دوازدهم، چهارشنبه شب به مصاف سایپا رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک از حریف خود شکست خورد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar