وزیر پنجشنبه روسای استقلال را آشتی می‌دهد
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 3:31 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

جلسه روزگذشته اعضای هیات مدیره استقلال در شرایطی بدون حضور فتح الله زده برگزار شد که هنوز اخبار رسمی از محتویات این نشست به بیرون درز نکرده است و حتی اعضای هیات مدیره در مصاحبه های خود، با پرداختن به موضوعاتی که مباحث اصلی جلسه نبوده، به نوعی خواسته اند تا مسایل اصلی مطروحه را از گوش خبرنگاران دور نگه دارند اما در عین حال یک منبع آگاه به مسایل استقلال به خبرنگار ما گفت که در جلسه روز گذشته، رسولی نژاد حرف نهایی خود درباره ادامه کار فتح الله زاده را زده و و اعلام کرده که اگر این مدیر در استقلال بماند وی از استقلال جدا خواهد شد.

به گفته این منبع آگاه، در جلسه روز قبل با آنکه رای همه اعضا به تغییر مدیرعامل باشگاه بوده است اما در ادامه برخی از حاضران به قصد پایان دادن اختلافات عمیق فتح الله زاده با رییس  هیات مدیره استقلال، از رسولی نژاد می خواهند که با فتح الله زاده آشتی کند که با وجود اصرارها، رییس هیات مدیره می گوید که اگر وزیر بخواهد فتح الله زاده ماندنی شود قید ریاست هیات مدیره را خواهد زد.

این موضع شدید رسولی نژاد در حالی است که استقلالی ها شرایط حساسی را دارند و طرفداران پرشمار آن این روزها نگران آینده تیم شان هستند.

ناراحتی رسولی نژاد از دست فتح الله زاده وقتی بیشتر نمایان می شود که وی در جمع اعضای هیات مدیره می گوید استقلال یا جای من است و یا جای این آقا!

اما در سوی دیگر ماجرا علی فتح الله زاده به ماندن خود امیدوار است و حتی با دو بازیکن که هر دو در لیست خرید پرویز مظلومی بوده اند به توافق نهایی رسیده است.

فتح الله زاده در سفر اخیری که به همراه "محمد عباسی" وزیر ورزش و جوانان به استانبول داشته است جای پای خود در استقلال را محکم تر از قبل دیده و لذا از معاونان خود خواسته تا با گزینه های مد نظر برای فصل بعد وارد مذاکره شوند.

با تمام این تفاسیر و اخبار پشت پرده سوال اصلی این است که وزیر ورزش و جوانان بر سر دو راهی رسولی نژاد و فتح الله زاده کدام مدیر را انتخاب می کند؟

آیا ویزر به دوست صمیمی و معاون خود بخاطر حاجی فتح الله پشت می کند؟

آیا عباسی  به سبک سیاستمداران فتح الله زاده را دور می زند و با حضور مدیر عامل جدید موافقت می کند؟

پاسخ این سوالات را تا روز پنجشنبه خواهیم گرفت اما خبری که امروز از منابع نزدیک به باشگاه استقلال شنیده می شد، این بود که وزیر قصد دارد تا روز پنجشنبه با فراخواندن رسولی نژاد و فتح الله زاده به دفتر خود اختلافات این دو را پایان دهد؛ حال باید دید این ترفند سرانجام خوشی دارد یا اینکه استقلال و طرفدارانش می بایست همچنان با تماشای دعوای بزرگترهای این تیم دلشوره داشته باشند و ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 2793
بازدید کل : 279523
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar