طعنه‌ به‌رویانیان/ ماجرای چاقوی‌ قصابی در تمرین
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا

علی فتح الله زاده خویی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جهان به موضوعات مختلفی اشاره کرد که در زیر متن صحبت های وی را می خوانید:

فاصله مدیران با خبرنگاران


متاسفانه برخی از مدیران با خبرنگاران و مطبوعات فاصله گرفته اند و برخی فاصله ها خصمانه است در حالی که همه ما بر یک کشتی سوار هستیم و باید برای اعتلای فوتبال تلاش کنیم.

نمی توانم دروغ بگویم

از آن مدیرانی نیستم که بگویم روزنامه نمی خوانم بلکه هر روز روزنامه ها را می خوانم و البته بعد از خواندن آنها تا یک ساعت حالم خراب است. برخی از مدیران به دروغ می گویند ما روزنامه نمی خوانیم در حالی که هر روز صبح همه نشریات را می خوانند.

تقصیر تلویزیون نیست 

اگر حق باشگاهها از پخش تلویزیونی را نمی دهند مقصر تلویزیون نیست بلکه مجلس باید به بودجه این کار فکر کند. اگر حق ما را از بابت پخش بدهند دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

مسابقه ژیان با بنز!

مدیری که ده سال خاک این فوتبال را خورده باید با دست خالی با مدیری که به امکانات دولتی و بودجه دسترسی دارد رقابت کند که این رقابت مثل این است که یک پسر بچه 10 ساله را سوار بر بنز کنید و بگویید با یک راننده فرمول یک که سوار ژیان است تا کرج مسابقه دهد!

سقف اتاق بجای سقف قرارداد!

کجای دنیا می گویند باید با بازیکنان فقط با این مبلغ قرارداد ببندید؟ ما که تا حالا سقف قرارداد ندیدده ایم و فقط زیر سقف اتاق قرارداد بسته ایم!

16 ساعت کار روزانه

روزی 16 ساعت کار می کنم که نصف آن صرف فکر کردن به درآمدزایی و هزینه کردن اختصاص دارد و بخشی از آن هم باید از دید بازیکنان که طلبکار هستند خودم را مخفی نگه دارم!

وضعیت مبهم جباری

هنوز با جباری به توافق نرسیده ایم اما با بقیه مشکلی نداریم و این بازیکنان به عشق استقلال حتی قید پیشنهادهای خوب خود را زدند؛ مثلا زندی با آنکه پیشنهاد 700 میلیونی داشت با ما با مبلغ 450 میلیون قرارداد بست.

هنر من

آقای رویانیان از دوستان من هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم اما بنده در حالی بازیکنان بزرگ را جذب می کردم که پولی نداشتم و هنرم این بود که بازیکنان بزرگ را زیر قیمت می خریدم و از آنها تخفیف می گرفتم وگرنه خریدن بازیکنی که مثلا 500 میلیون می ارزد با 1میلیارد و نیم که هنر نیست.

برخی رسانه ها درباره ما هوچی گری می کنند وگرنه تیمی که فصل قبل قهرمان حذفی و سوم لیگ شده بازیکنان زیادی نمی خواهد و ما تلاش کردیم مهره های خودمان را حفظ کنیم و این پرسپولیس بود که با توجه به نتایج فصل قبل خود باید کلی بازیکن می خرید.

چطوری شدیم تهکشانی؟!

تا دیروز دز مطبوعات کهکشانی بودیم حال چطوری شده ایم تهکشانی؟ مگر چه اتفاقی افتاده است؟ ما که یارهای خود را حفظ کرده و تیم مان را هم تقویت کرده ایم.

مظلومی و آب نمک!

اینکه می گویید همه اطرافیان آقای مظلومی مثل پورحیدری، رجبی، بیانی و ... در استقلال حفظ شده اند، مسئله خوبی است چون ما دوست داریم در خدمت همه استقلالی ها باشیم و خود آقای مظلومی را هم در آب نمک گذاشته ام.

ماجرای چاقوی قصابی در تمرین استقلال

در ماجرای درگیری در کمپ استقلال برخی شیطنت کردند و گفتند فردی که در محل با چاقو حاضر بوده خلافکار و طرفدار آقای قلعه نویی است درحالیکه آن فرد هم استقلالی بود و هم در کنار قصاب کمک می کرد. فردی که هم قصاب اصلی بود با شلوار آبی در محل حضور داشت که او نیز استقلالی بود؛ قرار نیست که همه قصاب ها پرسپولیسی باشند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 330
بازدید هفته : 670
بازدید ماه : 9061
بازدید کل : 276581
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar