علي ضياء:من مجري برنامه هستم/اينقدر به من تذكر ندهيد
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
حاشيه ويژه برنامه ماه عسل؛
علي ضياء بدليل اشارات و تذكرات عوامل پشت صحنه در هنگام صحبت با مهمان عنوان كرد: من مجري برنامه هستم و اينقدر به من تذكر ندهيد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته در ششمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه "ماه عسل"كه در اين روزهاي عرفاني ومعنوي و همچنين لحظات نزديك افطار مهمان خانه هاي روزه داران است با صداي"بنيامين بهادري" از شبكه 3 سيما ششمين برنامه خود را به روي آنتن برد.

"سيد علي ضياء"در لحظات آغازين برنامه گفت: ما ديشب در حضور 8هزار نفر از مردم پايتخت بوديم كه با تعدادي از آن ها به گپ و گفتگو پرداختيم كه در اين گفتگو متقابل با مردم برخي از آن ها نقدهاي زيادي از برنامه داشتند و برخي هم نسبت به اين برنامه ابراز علاقه كردند.

ضياء ادامه داد: مردم انتقادهايي از وله وخود برنامه داشتند كه دوستان و عوامل برنامه ماه عسل مي كوشند تا اتفاقات جذاب در اين برنامه بيفتد و اما در مورد اجراي من هم كلي حرف و حديث بود كه اميدوارم روز به روز بهتر شويم.

در آيتم حافظان كل قرآن كريم روشندل فاطمه حسيني علايي (دانشجوي دكتراي معارف اسلامي دانشگاه پيام نور) مهمان اين قسمت از برنامه ماه عسل بود.

فاطمه حسيني علايي با حضور در اين بخش برنامه عنوان كرد: از سن 5سالگي با قران آشنا شدم و از سال 1373 شروع به حفظ قرآن كردم و در حال حاضر 10سال است كه حافظ كل قرآن هستم.

ابراهيم خدابنده (يكي از مسولان سابق سازمان منافقين)، ثريا عبدالهي (نماينده خانواده هاي اسير فرقه رجوي)، حسين عزيزي (عضو سابق سازمان منافقين) از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

ابراهيم خدابنده يكي از مسولان سابق سازمان منافقين باحضور در اين برنامه گفت: 23سال عضو سازمان منافقين بودم و عليه جمهوري اسلامي در كشور عراق و اروپا فعاليت مي كردم.

وي از دلايل فريب و جذب خود به اين سازمان گفت: صحبت هايي درباره اينكه مردم ايران بدبخت هستند و وجود دشمني عامل همه بدبختي هاي مردم ايران است و اينكه شما بايد خود براي سرنوشت كشورتان فنا كنيد.

خدابنده ادامه داد: دروغ و فريب در آنجا نهادينه شده و فردي كه حصارهاي ذهني خود را بشكند مي تواند حصارهاي فيزيكي قرارگاه اشرف را شكسته و رها يابد.

ثريا عبد الهي (نماينده خانواده هاي اسير فرقه رجوي)كه فرزندش اسير اين فرقه است، گفت: تمامي افرادي كه در اردوگاه اشرف هستند هيچ ارتباطي با دنياي خارج ندارند هنگامي كه به ديدار فرزندانمان به كشور عراق رفته بوديم با بلندگو يي كه كشور عراق در اختيارمان گذاشت صداي خود را به اسيران رسانديم.

وي در ادامه دليل جذب فرزندش به فرقه رجوي گفت: يك گروه از اين فرقه كساني هستند كه خود خواسته و جذب شعارهاي سازمان شدند و گروه ديگر دسته فريب خوردگان هستند.

وي در اين باره افزود فرزندم ورزشكار بود و براي كاريابي به تركيه رفت و فريب خورده و جذب اين فرقه شد.

حسن عزيزي(عضو سابق سازمان منافقين) در ادامه گفت: بعد از فرار از اردوگاه اشرف و بازگشت به ايران نيروهاي امنيتي ايران بسيار رفتار خوبي با من داشتند.

وي افزود: ما يك نسل بوديم كه شكاف ميانمان ايجاد كردند هدف ما تراژدي برادر كشي نبود و همچنين در قسمتي از برنامه مستندي از عمليات تنگه مرصاد پخش شد.

در ادامه صحبت ميان مجري و يكي از مهمانان بود كه علي ضياء در هنگام صحبتهاي خود با مهمان برنامه با گله مندي از اشارات و تذكراتي  كه عوامل پشت صحنه به او در خصوص اجرا و نوع صحبت با مهمان داشتند خطاب به عوامل پشت دوربين با عصبانيت گفت: من مجري اين برنامه هستم و تورو خدا اينقدر به من با دست اشاره نكنيد.

و در پايان هركدام از مهمانان با دعايي به صحبتهاي خود خاتمه دادند.

ماه عسل برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضياء وتهيه كنندگي مجيد يوسفي پخش مي شود./

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar