وقتي مهمان علي ضياء را رواني خطاب كرد
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 1:39 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
حاشيه ويژه برنامه ماه عسل؛
مهمان خطاب به علی ضیاء گفت: همه ما انسان ها دارای مشکلات روحی بوده و شما نیز هم دارای مشکل روحی و روانی هستید.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در چهارمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه قرار است در شب هاي ماه رمضان مهمان خانه هاي مردم باشد با صداي بنيامين بهادري از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.

زهرا سالاريه كاپيتان عرشه و موتور،‌ شهرزاد شمس خلبان، و سارا شعبان دوست آتش نشان از مهمانان چهارمين برنامه ماه  عسل بوند.

شهرزاد شمس خلبان با حضور در اين برنامه از دلايل خود براي انتخاب اين شغل گفت: دغدغه هيجان از دلايل انتخاب اين حرفه بود و زماني كه پرواز مي‌كنيم در آغوش خداوند هستم و اگر او نباشد هرگز پرواز امكان ندارد.

زهرا سالاريه كاپيتان عرضه و موتور در ادامه با حضور در اين برنامه گفت: من تنها زن دريانورد در جمهوري اسلامي و خاورميانه هستم كه از سن 15 سالگي وارد اين سيستم شدم و از بين 20 نفر اعضاي شركت كننده در اين كلاس تنها زن شركت كننده در اين كلاس ها من بودم كه پس از انجام امتحان هاي دشوار موفق به كسب رشته دريانوردي شدم.

مهمان برنامه در طي صحبت‌هاي خود با مجري برنامه گفت: همه‌ي مادراي مشكلات روحي هستيم و نيز شما كه الان اينجا هستيد هم داراي مشكل روحي و رواني هستيد.

علي ضيا با توجه به پيامك هاي رسيده و انتقاد از برنامه عنوان كرد: مهم نيست كه مهمان و مجري چه فردي باشد مهم اين است كه ما دور هم جمع هستيم در ماه خدا بايد نگاهمان نگاه ديگري باشد و با شستن چشمهايمان بدون هيچ گونه قضاوتي به اتفاقات مختلف نگاه كنيم هيچ كس جاي كس ديگري در زندگي نيست.

در آيتم حافظان قرآن كريم سما بابايي، مهمان اين بخش از برنامه ماه عسل بود.

سما بابايي كارشناس ارشد علوم قرآن و حديث داراي 21 سال سن و از سن 8 سالگي شروع به حفظ قرآن كرده است و در پايان برنامه هر يك از مهمان ها با ذكر دعايي برنامه را به پايان بردند.

ماه عسل برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد  علي ضيا و تهيه كنندگي مجيد يوسفي پخش مي شود./

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 940
بازدید ماه : 2599
بازدید کل : 279329
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar