مادران شهيد براي علي ضياء به خواستگاري مي‌روند
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
حاشيه ويژه برنامه ماه عسل؛
علي ضياء گفت: مادران شهيد، قهرمانان كشور هستند و بايد پيش از پيش مورد توجه قرار بگيرند.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته در دومين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه "ماه عسل" كه قرار است در شب‌هاي ماه رمضان مهمان خانه‌هاي مردم باشد از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.

"زرين تاج بهرامي" (مادر شهيد بهروز صبوري)، سكينه يعقوبي نژاد (مادر شهيد جمشيد ابراهيمي لواساني)، كبري قربانيان مادر شهيدان رضا ، حسين و مهدي بهرامي از مهمانان برنامه شب گذشته ماه عسل بودند.

زرين تاج بهرامي مادر شهيد بهروز صبوري با حضور در اين برنامه گفت: هنوز پيكر پسر شهيدم را نيافتم و هنوز هم به دنبال نشانه‌اي از فرزندم مي‌گردم.

وي با اشاره به اينكه يك مادر هميشه عاشق فرزندش است عنوان كرد: در خانه خودم مزاري براي پسرم همراه با عكس‌هاي او درست كردم تا او را هميشه در كنار خود احساس كنم.

همچنين در ادامه "سكينه يعقوبي نژاد" مادر شهيد جمشيد ابراهيمي لواساني با حضور در اين برنامه گفت: هنگامي كه خبر شهادت پسرم را به من دادند پيكر او پيدا نشده بود و 15 سال بدون داشتن مزاري براي او مراسم مي‌گرفتم.

وي افزود:‌بعد از 15 سال پيكر پسر شهيدم پيدا شد و بعد براي او مراسم گرفتيم.

كبري قربانيان مادر شهيد رضا، حسين و مهدي بهرامي با حضور در اين برنامه گفت: سه تا از فرزندانم در سن 15 و 13 سالگي به جبهه رفتند و رضا و مهدي در يك روز به شهادت رسيدند.

علي ضياء مجري اين برنامه در طي سخنان مادران شهيد عنوان كرد: مادران شهيد، قهرمانان كشور هستند بايد حواسمان به قهرمانان باشد.

وي افزود: جاي خالي شهيدان احساس مي‌شود و دلمان برايشان تنگ مي‌شود.

همچنين در آيتم گفتگو با حافظان قرآن "حسن فراهاني"‌دانشجوي دكتراي علوم قرآن و حديث و همچنين حافظ كل قرآن گفت: 22 سال سن دارم و از 11 سالگي شروع به حفظ قرآن كردم كه در مدت 9 ماه حافظ كل قرآن شدم.

در پايان برنامه مادران شهيد حاضر در برنامه قرار شد براي علي ضياء به خواستگاري بروند. ماه عسل برنامه‌ است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضياء و تهيه كنندگي مجيد يوسفي پخش مي‌شود.

لازم به ذكر است؛ تيتراژ آغازين ماه عسل با صداي بنيامين بهادري در شبكه سه سيما طنين انداز مي‌شود./

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 297
بازدید ماه : 2964
بازدید کل : 279694
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar