تعلیق غنی سازی ایران توسط حاج قاسم در سریال آمریکایی! + فیلم
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
رئیس جمهور ایران که فردی شبیه حاج قاسم سلیمانی است و حاکام(مخفف حاج قاسم) نام دارد می خواهد مذاکرات تعلیق کامل برنامه اتمی ایران را انجام دهد اما گروههایی در تهران مخالف او هستند.
به گزارش مشرق، سریال حیوانات سیاسی که قسمت اول آن به تازگی از شبکه یو اس ای پخش شد در آغاز خود مساله تعلیق غنی سازی توسط تهران و بازداشت 3 جاسوس آمریکایی در ایران را در دستور کار خود قرار داد.
داستان این سریال درمورد زنی به نام الین باریش است که پیشتر زن رئیس جمهور آمریکا و فرماندار سابق ایالت ایلینویز بوده و اکنون وزیر خارجه آمریکاست.

 


در اپیزود اول این سریال ماجرای بازداشت سه جاسوس آمریکایی که ظاهرا هر سه نژاد ایرانی آمریکایی دارند و تحت عنوان روزنامه نگار در هتل لاله مستقر هستند مطرح می شود. حرکت غیر حرفه ای سریال زمانی است که اعلام می شود وزارت اطلاعات ایران اقدام به بازداشت این سه نفر کرده اما در تصویر نیروهای نظامی با آرم سپاه پاسداران مشاهده می شود.
 


 

رئیس جمهور ایران در این سریال حاکام [HAQAM] ( که به نظر می رسد مخفف انگلیسی حاج قاسم است Haj Qasem) نامیده می شود و قصد دارد از اهرم بازداشت این سه جاسوس استفاده کند تا با آمریکا وارد مذاکره شده و بحث تعلیق کامل غنی سازی ایران را علی رغم وجود مخالفت ها در ایران پیش ببرد. وزیر خارجه آمریکا نیز پیشنهاد می دهد تا رئیس جمهور امریکا هیات دیپلماتیکی را به عمان برده و با ایران وارد مذاکره شود.رئیس جمهور آمریکا نیز با این مساله مخالفت کرده و اعلام می کند هدف از این ماجرا توافق بر سر برنامه هسته ای ایران است و اگرچه نمیخواسته اینگونه به این هدف برسد اما چاره ای ندارد و باید آن را انجام دهد.


هاکام ، رئیس جمهور ایران در این سریال
 


در اپیزود دوم  این سریال توافق می شود رئیس جمهور اسبق آمریکا به نمایندگی از دولت این کشور با رئیس جمهور ایران در ترکیه ملاقات و در این زمینه مذاکره کند.رئیس جمهور ایران که ویلچر نشین است و چهره ای شبیه حاج قاسم سلیمانی دارد در صحنه حضور پیدا می کند و این در حالی است که یک نفر با لباس فرم سپاه پاسداران ویلچر او را می آورد. بدیهی است این صحنه وجه نمادین دارد و نشان می دهد این رئیس جمهور وابسته به سپاه است.


استفاده از آرم و لباس فرم سپاه پاسدارن در این سریال

 
رئیس جمهور ایران در این صحنه می گوید: من تمام قرار دادهام رو با شما محترم شمردم اما شما هیچکدام از قرار دادها رو امضا نکردید.وی تاکید می کند در صورت عدم موافقت با این قرار داد زندانیان آمریکایی اعدام خواهند شد.در پایان با ترفند مذاکره کنندگان آمریکایی رئیس جمهور ایران تسلیم خواسته های آنها می شود.
 


 
تلاش برای تعلیق غنی سازی توسط ایران و چشم پوشی از حق خود در زمینه هسته ای غربی ها را به آرزو اندیشی (wishful thinking) در مورد این مساله وادار کرده تا انجا که آرزوی خود را به عنوان واقعیت در فیلم ها و سریالها نمایش می دهند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 330
بازدید هفته : 735
بازدید ماه : 9126
بازدید کل : 276646
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar