اعزام نیروی پیاده، تانک و سامانه موشکی ترکیه به مرز سوریه؛
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا

اعزام نیروی پیاده، تانک و سامانه موشکی ترکیه به مرز سوریه؛ ادامه اقدامات تحریک‌آمیز اردوغان

خبرگزاری فارس: ترکیه در ادامه سیاست تحریک‌آمیز خود،‌ اعزام واحدهای نظامی به مرز سوریه را ادامه داد و سامانه‌های موشکی و خودروها و تانک‌هایی به مرز سوریه اعزام کرد.

به گزارش فارس، ارتش ترکیه در ادامه سیاست تحریک‌آمیز دولت آنکارا، یگان‌های جدیدی به منطقه مرزی سوریه اعزام کرد اما اعلام نکرد که هدف دولت ترکیه از این اقدام چیست.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، ارتش ترکیه تجهیزات نظامی جدیدی به منطقه کیلیس در مرز ترکیه با سوریه اعزام کرد.

این خبرگزاری همچنین اعلام کرد که این تجهیزات شامل تانک، سیستم‌های موشکی، خودروهای زرهی، خودروهای نظامی و سلاح و مهمات و تعدادی زیادی نیروی پیاده است.

این خبر در زمانی منتشر می‌شود که یک منبع فرانسوی روز گذشته به جهینه نیوز سوریه اعلام کرد که به هنگام انفجار اخیر دفتر امنیت ملی سوریه قرار بود چند ارتش از جمله ترکیه و عربستان و اردن و رژیم صهیونیستی علیه سوریه وارد اقدام نظامی شوند اما قدرت دمشق در سرکوب سه هزار تروریست در 72 ساعت این حمله را ناکام گذاشت.

آناتولی همچنین اعلام کرد که تجهیزات ارتش ترکیه از فرماندهی لشگر پنجم در شهر غازی عنتاب در مرز با سوریه به حرکت در آمده است.

کار انتقال تجهیزات ترکیه به مرز سوریه پس از آن تشدید شده است که تنش میان دولت رجب طیب اردوغان و مخالفان کرد ترکیه تشدید شده است.

در روزهای اخیر، رجب طیب اردوغان در ادامه درگیری‌ با نیروهای کرد پ.ک.ک مدعی شده بود که ترکیه در صورت نیاز این عناصر را حتی در خاک سوریه نیز تحت پیگرد قرار می‌دهد اما ائتلاف ملی کردهای سوریه بشدت به این سخنان اردوغان واکنش نشان داد و تاکید کرد که در صورت تعرض به سوریه، کردهای این کشور، در ترکیه زلزله ایجاد می‌کنند و سوریه را گور اردوغان و نیروهای او خواهند کرد.

این اقدامات در حالی انجام می‌شود که سوریه اعلام کرده است که ترکیه از تروریست‌های سوریه در حلب در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه حمایت‌های تسلیحاتی و لجستیک می‌کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 588
بازدید هفته : 1972
بازدید ماه : 4139
بازدید کل : 283707
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar