دستور وزیر خارجه رژیم اسرائیل برای اجلاس غیرمتعهدها در تهران
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا

اجلاس سران جنبش عدم تعهد در اوایل شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد؛ اجلاسی که رسانه‌های دولت، آن را بزرگترین اجلاس بین‌المللی برگزار شده در ایران می‌دانند.

به گزارش «تابناک»، در اجلاس شهریور ماه سران عدم تعهد در ایران، ریاست این سازمان از مصر به ایران واگذار خواهد شد. به همین دلیل، مقامات ایران تلاش می‌کنند تا این اجلاس را با حضور حداکثری سران کشورهای عضو برگزار کنند و تا کنون هم رسما اعلام شده است که نزدیک سی و یک تن از رهبران کشور‌ها در اجلاس تهران شرکت خواهند کرد.

اما به موازات تلاش‌های ایران برای برگزاری موفقیت آمیز این اجلاس، مقامات رژیم صهیونیستی هم بیکار ننشسته‌اند و تکاپوی خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

در همین ارتباط، سایت اینترنتی «تایمز اسرائیل» گزارش داده که وزارت خارجه اسرائیل، دستوری را خطاب به سفارت خانه‌های این رژیم صادر کرده که بر پایه آن از سفرای خود خواسته است که سران کشورهایی را که در آن میهمان هستند، به نرفتن به این اجلاس تشویق کنند و یا از آنان بخواهند مقامات درجه چندم خود را به اجلاس تهران بفرستند. آنان تلاش ویژه خود را بر کشور‌های آفریقایی و آمریکای جنوبی متمرکز کرده‌اند.

منابع صهیونیستی به نقل از دیپلمات‌های غربی مدعی شده‌اند که ایران در این اجلاس به دنبال تصویب قطعنامه‌ای است که بر پایه آن، حق ایران برای غنی‌سازی اورانیوم به رسمیت شناخته شود.

جنبش عدم تعهد در سال ۱۹۶۱ و به عنوان مجموعه‌ای از کشور‌ها که به هیچ کدام از دو ابرقدرت آن زمان (شوروی سابق و آمریکا) متعهد نبودند، شکل گرفت و اکنون دارای ۱۲۰ عضو و ۲۱ عضو ناظر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 947
بازدید ماه : 2606
بازدید کل : 279336
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar