دعوت خوابگزار اعظم از مشایی برای نامزدشدن در انتخابات ریاست جمهوری/ یقین دارم پیروز می شود
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
به گزارش مشرق؛ سایت روزنامه ایران با محمدعلی کشاورز، بازیگر سینما و تلویزیون گفت وگو کرد.

کشاورز که در سریال سلطان و شبان، نقش بیادماندنی خوابگزار اعظم را بازی کرده است،در این گفت وگو اظهار داشت:

*مهندس مشایی از دوستان خوب من است و از آدمهای فرهیخته این مملکت هستند. خیلی کم  چنین آدمهایی پیدا می شوند. مهندس آدمی پاک، صاف و بی آلایش است که فقط برای مملکتش زحمت می کشد این خیلی ارزش دارد و اکثر مردم هم فهمیده اند و می دانند که مهندس مشایی از جان و دل برای مملکت ایران زحمت می کشد ... مهندس کسی است که طی این مدت که کار کرده است صنار سه شاهی هم برای خودش برنداشته است در خانه اجاره ای زندگی می کند در حالی که خیلی ها در مقام مهندس میلیاردها تومان از بیت المال به جیب زدند و الان هم مشخص شده که چه کسانی هستند.


*من به هیچ کس متکی نیستم و به خاطر منافع هیچ شخص و گروهی حرف نمی زنم اما این آدم را می شناسم یا خود احمدی نژاد آدم پاکی است هنوز در خانه قدیمی اش زندگی می کند ولی عده خیلی زیادی هستند که نمی توانند تحمل کنند و نمی توانند ببینند چونکه درآمدشان از این راه است و از آن طریق امرار معاش می کنند و در غیر این صورت منبع درآمدی ندارند و زندگی شان نمی گذرد. 
 

* من چه قبل از انقلاب چه بعد از آن مجیز هیچ کس را نگفته ام و فقط روی عملکرد و کار بحث می کنم. من اعتراف می کنم که مهندس مشائی کسی است که فرهنگ را می شناسد، مردم کشورش، آداب و رسوم مملکت خود را می شناسد و اگر ایشان بیایند برای ریاست جمهوری بسیار خوب است. دوست دارم اولین کسی باشم که از مهندس مشایی دعوت کنم که برای کاندیداتوری ثبت نام کنند. نمی دانم آیا من تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی زنده خواهم ماند یا نه. اما مطمئنم که اگر مشایی در انتخابات شرکت کند، پیروز خواهد شد. یعنی واقعا باید مردم مهندس را ببینند و بشناسند و این میسر نمی شود مگر با گفت و گو مردم باید تفکر ناب مهندس را بشناسند مهندس خیلی کارها می خواست انجام دهد که جلویش را گرفتند ولی اگر بخواهیم این مملکت یک مملکت اسلامی و پیشرو باشیم می بایست فرهنگ را قوی کنیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 330
بازدید هفته : 764
بازدید ماه : 9155
بازدید کل : 276675
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar