چرا صدای ایرج از تیتراژ سریال «چمدان» حذف شد؟
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا

سایت روزنامه ایران نوشت: تقریبا دوازده روز است که از ماه مبارک رمضان می‌گذرد و سریال‌های مناسبتی که به جرات می‌توان گفت هیچ مناسبت و ارتباطی با این ماه مبارک ندارند و در دیگر ماه‌های سال هم می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد به مانند سال‌های گذشته در حال پخش است. اما نکته قابل توجهی که امسال کمی کار را متفاوت‌تر از گذشته کرد حضور یک خواننده قدیمی در تیتراژ سریال «چمدان» بود که آن هم به مانند یک خواب نیمروز که اگرچه کوتاه اما بازهم خستگی را از تن به در برد.

پخش دوباره طنین صدای حسین خواجه‌امیری (استاد ایرج) در صدا‌و‌سیما و بازگشت وی به عرصه موسیقی برای نسل گذشته یادآور خاطرات و برای نسل امروز فوت کوزه‌گری استاد است، اما افسوس که متولیان سیما، کم لطفی کردند.

مسئولین استاد ایرج را با توجه به اینکه مدت طولانی فعالیت موسیقایی نداشتند و به تازگی آلبوم جدید خود را منتشر کرده‌اند خیلی زود و بدون اینکه کسی علتش را بداند از صحنه حذف کردند.

خسرو ملکان، کارگردان مجموعه تلویزیونی «چمدان» درباره علت حذف صدای استاد ایرج از تیتراژ این مجموعه گفت: «خود من هم به درستی علت آن را نمی‌دانم و متعجیم.»

وی افزود: «به نظر من صحیح نیست با هنرمندی که ۸۲ سال سن و با این سابقه موسیقایی اینگونه برخورد شود و تنها در ۴ قسمت صدای ایشان را پخش کنند. استاد ایرج اگر می‌خواستند مطرح شوند یا به قول معروف ستاره بشوند که بودند و هستند و در این سن و سال که نمی‌خواهد جای کسی را بگیرد.»

ملکان اظهار داشت: «یک شب که مشغول تماشای این سریال بودم به ناگاه متوجه شدم این آهنگ به صورت دیگری پخش می‌شود. بعدا تماس گرفتند گفتند این آهنگ دیگر پخش نشود من هم گفتم‌ای کاش این تصمیم را زود‌تر اطلاع می‌دادید.»

این کارگردان ادامه داد: «بنده هم خیلی پیگیر این قضیه شدم و از هرکسی هم سئوال کردم تنها سرش را تکان داد. نمی‌دانم شاید هم خودش افتاده پایین.»

وی در پاسخ به این سئوال که به خود استاد ایرج هم توضیح دادند گفت: «خیر ایشان فقط با من در ارتباط هستند. به نظر من اگر مشکل مسئولین کارهای قبلی ایشان و اینکه قبلا هم خواننده بودند هنرمندان دیگری بعد از انقلاب بودند که خیلی راحت اجرا داشتند و مجوز گرفتند.»

ملکان افزود: «زمانی که برای ضبط این کار در استودیو بودیم ایرج به من گفت: «فکر کنم این دیگه آخرین خواندن‌های من باشد.» به همین خاطر ایشان برای این کار هرچه در توان داشت به کار بردند و خواندند و خوشحال بود که مردم یک بار دیگر صدای ایرج را می‌شنوند.»

وی گفت: «وقتی که صدای ایرج پخش نشد خیلی ناراحت شدم و اصلا دوست نداشتم تلفن ایشان را پاسخ بدهم چون اصلا نمی‌دانستم به استاد چه بگویم و تنها گفتم انشالله درست می‌شود. اما‌ای کاش اگر ایرادی داشت‌‌ همان اول می‌گفتند که پخش نشود.»

این کارگردان تصریح کرد: «اتفاقا همسر استاد با من تماس گرفت و گفت: «می‌خواهم به شما جایزه المپیک را بدهم که حداقل شرایطی ایجاد کردید که ۴ شب صدای ایرج پخش شود. فکر می‌کنم باید تیتراژ سریال‌ها را از خوانندگانی که غمگین و تقلیدی هستند انتخاب کنند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 346
بازدید ماه : 8737
بازدید کل : 276257
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar