حجاب متفاوت مجریان زن در شبکه های ماهواره ای ایران! + عکس
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا

حجاب متفاوت مجریان زن در شبکه های ماهواره ای ایران! + عکس

حجاب متفاوت مجریان زن در شبکه های ماهواره ای ایران!  + عکس
شما یادتان نمی‌آید، یک خانم شاقول بود، «ایران شاقول»، اخبارگوی تلویزیون، با روسری اخبار می‌گفت، محکم و متین و با وقار، تا همین اواخر‌ هم بود...

شما یادتان نمی‌آید، یک خانم شاقول بود، «ایران شاقول»، اخبارگوی تلویزیون، با روسری اخبار می‌گفت، محکم و متین و با وقار، تا همین اواخر‌ هم بود، بازنشست شد یا هرچی دیگر نمی‌دانم، دهه هفتاد و هشتاد، مجری‌ها خودی‌تر شدند – به جز حیاتی که حق آب و گلش در رسانه ملی به قرینه معنوی، جای محاسن نشسته است-، مجری‌های محجبه و با ظاهر استاندارد در قاب تلویزیون بیشتر و بیشتر شدند، کسی هم‌مخالفت نکرد.
گذشت و گذشت تا اینکه همین دو‌سال پیش اول اسم مجریان مونث را از زیرنویس اخبار حذف کردند و بعد اسم کوچک آقایان را هم حتی! حالا دلیلش چه بود نمی‌دانیم، اینکه مثلا جلوگیری کنند از اینکه کسی با دیدن اسم مهناز یا اکبر توی تلویزیون اتفاقی برایش بیفتد یا... معلوم نبود، بازهم کسی چیزی نگفت و مخالفتی نکرد، گذشت و گذشت تا اینکه سیستم تلویزیون دیجیتالی آمد و مردم داخل هم توانستند-اولین بار به‌طور قانونی و نه یواشکی- شبکه‌های برون مرزی را هم ببینند.


اما حالا یک سوال پیش آمده است... سوال هم که می‌دونی؟ نپرسیدن و ندونستن جوابش عیب است، سوال خیلی ساده است، اگر شبکه‌های داخلی –با هر توجیه درست یا نادرست-این لایف استایل رسانه‌ای را انتخاب کردند برای خودشان، پس چرا شبکه‌هایی مثل جام جم و پرس.تی.وی و العالم و...هوای دیگری دارند در این بام مشترک؟خارجی ها به ما محرم تر هستند؟ ایرانیان خارج کشور چشم پاک تر هستند؟ اشکالی ندارد خارجی‌ها و ایرانیان مقیم خارج اسم کوچک بانوان و آقایان مجری رسانه ملی را بدانند؟ قضیه چیست؟ به قول بچه‌های واحد مرکزی خبر در دهه شصت: «چه کسی پاسخگوست؟»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar