زلزله در بی بی سی ادامه دارد؛
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 2:22 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

زلزله در بی بی سی ادامه دارد؛ افشای زوایای جدیدتری از علل برکناری پونه قدوسی و سیاوش اردلان+سند

 

جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران

 

داریوش سجادی از فعالین رسانه ای دوران اصلاحات که در حال حاضر در خارج از کشور ساکن است با اشاره به لاپوشانی مدیران بی بی سی در اخراج مجریان نوبت شما گوشه ای از علل این مساله را بررسی کرد.

 

نویسنده روزنامه های زنجیره ای دوران اصلاحات با اشاره به برنامه ای تحت عنوان دیده بان در بی بی سی که برای ترمیم چهره " پونه قدوسی " و " سیاوش اردلان " دو کارمند فاسد بی بی سی ، برگزار شده بود ، آن را اجرای یک شوی بی فایده نامید.

 

سجادی با اظهار تاسف از این عوام فریبی های تکراری بی بی سی می نویسد :" طبیعتاً شعورعامه تا آن اندازه می تواند درک کند که اگر دو مجری اعتبار موفق ترین و محبوب ترین را در یک برنامه تلویزیونی کسب کرده اند: اولاً چرا باید آنان بدون ارتقا از آن سمت کنار بروند؟ چنین خداحافظی در صورتی می توانست قابل فهم باشد که با قبول موفق ترین بودن این دو ، خداحافظیشان نیز هم زمان باشد، حال آنکه بنا به اظهار خودشان در برنامه دیدبان این دو را به برنامه ای معمولی و با حاشیه های کمتر منتقل کرده اند!

ثانیاً با فرض موفق بودن و محبوب بودن این دو در برنامه «نوبت شما» چه ضرورتی داشت این چنین و بی موقع از این صندلی بلند شوند!!!؟

 

مدیر شبکه ماهواره ای هما در ادامه با رونمایی از نیمه پنهان این اتفاق ، گفت :" تنها چیزی که منطقی به نظر می رسد آن است که بنا به هر دلیلی که این دو از برنامه «نوبت شما» حذف شده اند ظاهراً و در اقدامی قابل قبول مدیریت بی بی سی خواسته با گریم این خداحافظی آنان را بشکلی آبرومند به برنامه ای با حاشیه کمتر متنقل کرده باشد .

 

 روایت اکبر عبدی از نوع جدید سکس

  

جام نیوز به نقل از بولتن

اکبر عبدی از «سکس دیالوگی» در فیلم‌های مثلث عشقی می گوید

 

یک مدت قصه‌هایمان شده بود، یک مثلث. دو تا خانم خوشگل و یک آقای نسبتاً خوشگل یا دو آقای خوشگل و یک خانم نسبتا قشنگ. این‌ها تازه ازدواج کرده بودند، بعد خانم یادش می‌آمد با این آقا قدیم همکلاس بوده. یک مثلث عشقی که بعضا می‌شد «سکس دیالوگی» یا «سکس رادیویی»؛ چون نمی‌توانستند خیلی چیزها را نشان دهند، این کار را می‌کردم. اسم‌هایشان را هم اگر بخواهید می‌توانم نام ببرم. آبی و زرد و قرمز و بنفش و‌ آتش‌بس و آتس هست و آتس نیست و...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 2804
بازدید کل : 279534
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar