طنز/ بیست سال بعد در چنین روزی
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : سید رضا حسینی

 

طنز/ بیست سال بعد در چنین روزی

 نوشتن از آینده و پیشگویی در کشوری که تفاوت قیمت یک عدد مرغ از فاصله هشت شب تا هشت صبح به میزان 3 هزار تومان تغییر می‌کند، خیلی کار سختی است اما خب به هر حال ما کردیم، شد!

بانک مرکری: دلار در چنگ ماست
رییس بانک مرکزی و حومه در جمع خبرنگاران گفت: نوسانات چند روز اخیر، کار دلالان و بدخواهان است و ما کاملا بر اوضاع مسلط هستیم. وی در پاسخ به خبرنگاری در خصوص کم کاری در توزیع و قیمت گذاری گفت: مثل عقاب سوار بازار هستیم و با دلالان به شدت برخورد می کنیم. خبرنگاری در خصوص میزان این شدت پرسید که رییس گفت: این سوال ها به تو نیامده مزدور سیاه نمای خائن وطن فروش...رئیس بانک مرکزی بعد از اخراج خبرنگار مربوطه ادامه داد: این خبرنگار با رسانه ای که در اختیار دارند، روزانه عامل نوسان ارز در کشور شده اند وگرنه اوضاع کاملا تحت کنترله.
 

وزیر بهداشت، درمان، بچه و زایمان: اجازه تولد هیچ نوزادی را نمی‌دهیم
وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اعلام کردیم، پذیرش هر بارداری ممنوع است و تولد هر نوزاد، 25 میلیون تومان جریمه برای بیمارستان در پی دارد. وی گفت: کمیته تولد بچه در شرایط خاص در وزارتخانه تکشیل شده تا پروند های فوری و فوتی را بدون نوبت بررسی و برای اقدام به بیمارستان های طرف قرارداد اعزام نمایند.

 

عرضه مرغ در بازار بورس
مدیر اداره صنعت و معدن و ورزش و جوانان(وزارت ادغام شده سال 1411) با اشاره به آغاز عرضه سهام مرغ در بازار بورس از ابتدای پاییز، اعلام کرد: هیچکس حق ندارد مرغ را بیشتر از مثقالی 11500 تومان بفروشد و با متخلف در هر سطحی که باشد برخورد می‌کنیم. وی افزود: پاچه و پوست مرغ در حال حاضر بیشترین پیش فروش را داشته است. این مقام مدیر از تک فروشی تخم مرغ در تهران هم خبر داد و گفت: با متخلفان و عمده فروشان به شکل ضربتی برخورد می شود.
 

هر کاری می‌خواهید بکنید
مدیر کل اداره ارتباطات تامین اجتماعی و سیاسی(سازمان جدید دولت در سال 1411) در کنفرانس خبری با رد ادعای برخی شبکه‌های ماهواره‌ای داخلی گفت: مرتضوی استعفا نداده و همچنان چک ها به امضای او وصول می‌شود. وی درباره اظهارات یک نماینده مجلس در خصوص استبضاح وزیر کار نیز گفت: هرکار می خواهند بکنند.
 

خاوری را بر می‌گردانیم
معاون سمعی و بصری رئیس دفتر سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم متهمان پرونده کهریزک به زودی اعلام می شود. وی در جمع خبرنگاران با هشدار به رسانه ها در خصوص پرهیز از گمانه زنی و عجله در پیگیری پرونده ها گفت: به قرآن خاوری را بر می گردانیم. ما پیگیریم اما پلیس کانادا به ما اجازه ورود و دستگیری و بازگرداندن وی به ایران را نمی دهد. اصلا آنها با ما همکاری نمی‌کنند. ولی ما بالاخره خاوری را بر می‌گردانیم. این مقام مسئول در خصوص برخی پرونده های مفتوح از بیست سال قبل نیز متذکر شد: مخور غم گذشته، گذشته ها گذشته، به فکر آینده باش!


صادق زیباکلام: هیچی مث هیچی نیست
یک استاد دانشگاه در گفتگو با خبرآنلاین ضمن تکذیب همه چیز و اعتراض به همه چیز، با انتقاد از روند همه چیز، گفت: هیچی مث هیچی نیست و من واقعا نمی‌دانم چرا در کشور هیچکی به آینده این کشور فکر نمی‌کند.
وی افزود: دولت اصلاحات باید به صحنه برگردد و کشور را نجات بدهد، البته با حذف برخی نخاله ها که عجیب به این سیستم ضربه زده‌اند؛ طوری که رضاخان اینقدر به کشور ضربه نزد که این‌ها به اصلاحات ضربه زدند.
وی همچنین کلی به همه چیز انتقاد کرد و گفت: اینطوری کشور به جایی نمی‌رسد.
 

علی آبادی در ماه عسل
محمد علی آبادی رئیس دائمی کمیته ملی المپیک با حضور در برنامه «ماه عسل» به سوالات مجری برنامه پاسخ داد. خاله شادونه که امسال با دستور رییس شبکه سه برای جذب مخاطب بیشتر اجرای این برنامه را برعهده دارد از علی آبادی خواست تا از خاطرات روزهای المپیک بگوید. علی آبادی نیز در 78 دقیقه برنامه از خاطرات خوش المپیک بویژه رژه با کاروان در افتتاحیه المپیک 2012 گفت و گفت: واقعا برای من جالب بود وقتی به ایران برگشتیم مردم دسته دسته گل می‌آوردند و از من به خاطر آن حضور استثنایی و بی نظیر تقدیر می‌کردند. پیرزنی به من گفت: تو با این کارت به بچه ها روحیه دادی ننه! خیر ببینی الهی. برنامه شب گذشته ماه عسل با استقبال وحشتناک مردم مواجه شد به طوری که قرار شده این برنامه به صورت دی‌وی‌دی از سوی کمیته ملی المپیک تولید و در کشور توزیع شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 949
بازدید ماه : 2608
بازدید کل : 279338
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar