خانم رئیس جمهوری که جراحی زیبایی کرده تا رای بیاورد! + عکس
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
كریستینا فرناندز دی كریشنر، نخستین رئیس‌جمهور زن آرژانتین از سیاستمدارانی است كه رقبایش وی را متهم كرده‌اند كه با انجام جراحی‌های زیبایی متعدد توانسته ظاهرش را تغییر دهد و خود را بسیار جوان‌تر از چیزی كه بود نشان دهد و به همین دلیل هم مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری به وی رای دادند و پیروز شد. البته او هم تا به حال انجام جراحی‌های پلاستیك را انكار نكرده‌است.
مخالفان فرناندز، این خانم ۵۲ ساله را ملكه بوتاكس می‌خوانند و وقتی از وی پرسیدند فكر نمی‌كنی ظاهر آراسته‌ات نقش مهمی در جلب آرا داشته باشد، پاسخ داد: رونالد ریگان هم موهایش را رنگ می‌كرد، سیلویو برلوسكنی هم جراحی بینی داشته و هم مو كاشته است، در ضمن بسیاری از روسای جمهوری مطرح دنیا در معرض شایعه‌های اینچنینی قرار داشته‌اند.
 

بسیاری استفاده این خانم از كفش پاشنه بلند، بینی جراحی‌شده، آرایش فوق‌العاده گران‌قیمت، مدل موی بسیار پر زرق‌و‌برق و تعداد دیگری جراحی‌های كوچك را عواملی می‌دانند كه وی را رئیس‌جمهور كرد.
در هر حال خبرنگاران آرژانتینی می‌گویند به محض اینكه زمزمه فرناندز برای ریاست‌جمهوری مطرح شد، یكباره فرم لب و همه زوایای ظاهری او تغییر كرد. گفته می‌شود او بدون چند چمدان لباس مسافرت نمی‌كند و روزی حداقل 4 بار لباس عوض می‌كند و در دوران انتخابات تلاش زیادی كرد تا شبیه اویتا پرون، یك شخصیت سیاسی جوان و زیبا، باشد كه در ۳۲ سالگی فوت كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 272
بازدید ماه : 8663
بازدید کل : 276183
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar