سوال هفته‌نامه انصار حزب‌الله از احمدی نژاد
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا

 

سوال هفته‌نامه انصار حزب‌الله از احمدی نژاد: شما برای مردم در مصرف نوشیدنی‌های حلال حق انتخاب قایل نبودید چگونه توقع دارید ناجا مردم را آزاد بگذارد؟ 

 هفته نامه لثارات از رئیس جمهور پرسید اگر مردم با انتخاب رحیمی، مشایی، بقایی و جوانفکر مخالف باشند باز هم به نظر آنان اهمیت می دهید؟

به گزارش خبرآنلاین، هفته نامه لثارات در سر مقاله "کدام حق انتخاب "از سخنان اخیر رئیس جمهور که نیروی انتظامی به جای بستن سینماها و رستوران ها باید به مردم حق انتخاب دهد ." انتقاد کرد و نوشت : جناب آقای رئیس‌جمهور!برای همه جالب (و حتی لازم) است که بدانند شما حق انتخاب مردم را در کدام محدوده و تا چه حدی باور دارید؟ آیا فقط «ناجا»ست که باید به مردم حق انتخاب بدهد؟ آن هم در مورد بستن یا نبستن رستوران‌ها و سینما‌هایی که به مکان فساد و فحشا بدل شده‌اند؟ آیا شما هم حق انتخاب مردم را قبول دارید؟آیا وقتی که برای اوباما، پیغام فرستادید و انتخاب او را تبریک گفتید به حق مردم فکر کردید؟ آیا مردم با شما عم‌عقیده بودند؟

در ادامه سر مقاله آمده است :آیا به نظر و خواسته و «حق انتخاب مردم» درباره اطرافیانتان هم معتقدید؟ آیا مردم با انتخاب «رحیمی»، «مشایی»، «بقایی»، «جوانفکر»، «شمقدری» و... موافقند؟ اگر مردم با این عزیزان موافق نباشند آنگاه چه می‌کنید؟ آیا در این عرصه هم مردم حق انتخاب دارند؟آیا در خصوص وضعیت چند ماه اخیر اقتصادی به مردم حق انتخاب داده‌اید؟ نکند گرانی‌های اخیر انتخاب مردم است؟

این یادداشت از بی ثباتی در عرصه مدیریت انتقاد کرد و نوشت : وقتی یک فرد کم‌سن و سال و صفر کیلومتر را برای استانداری فارس انتخاب کردید نظر مردم این استان برایتان محترم بود؟ اگر مردم فارس حق انتخاب داشتند آیا باز هم بی‌تجربه‌ترین استاندار سال‌های پس از انقلاب را برای استان خود انتخاب می‌کردند؟نکند وقت ظرف شش سال 6 مرتبه استاندار خراسان شمالی را عوض کردید بنا به نظر و انتخاب مردم بود؟ آیا مردم این استان موافق بودند که استانداری استانشان به «مسافر‌خانه» تبدیل شود؟شاید هم مانند دولت سازندگی حق انتخاب مردم را صرفا زمانی معتبر می‌دانید که شما مجوزش را صادر کنید؟

بعید است ندانید که اقدامات چند ماه اخیر ناجا عمل به قانون و انجام وظایف ذاتی این نیرو به شمار می‌آید! نکند «عمل به قانون را نمی‌پسندید؟ آیا در این عرصه هم برای مردم «حق انتخاب» را به رسمیت می‌شناسید؟ آیا مردم حق دارند میان «عمل به قانون» یا «بی‌اعتنایی به قانون» یکی را انتخاب کنند؟وقتی در ابتدای کارتان در دولت نهم مصرف قند و نوشابه را در ادارات دولتی ممنوع کردید و کارمندان دولت را مجبور به استفاده از کشمش و دوغ و خرما نمودید حواستان به حق انتخاب مردم نبود؟ شمایی که برای مردم در مصرف تنقلات و نوشیدنی‌های حلال حق انتخاب قایل نبودید چگونه توقع دارید که ناجا مردم را در «عمل به قانون» یا «تخلف از قانون» آزاد بگذارد؟

در پایان این مقاله آمده است :آقای احمدی‌نژاد!چند روزی است که شورای محترم نگهبان به صورتی رسمی و علنی هیاتی را که شما برای نظارت بر اجرای قانون اساسی تشکیل داده‌اید غیر‌قانونی اعلام کرده و خواستار توقف فعالیت آن شده است! براساس سوگندی که خورده‌اید آیا به قانون عمل خواهید کرد (و هیأت غیر‌قانونی را تعطیل می‌فرمایید) یا اینکه در چنین مواردی برای خودتان حق انتخاب قایل می‌شوید؟ آن هم میان تخلف یا عمل به قانون؟ به نظر شما مردم در میان این دو گزینه کدام یک را انتخاب خواهند کرد؟ آیا در این زمینه هم برای مردم به «حق انتخاب» معتقدید؟


نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت21:05---29 تير 1391
سلام دوستان ميخواهيد يه در آمد ثابت ماهانه داشته باشيد

بدون اينكه سرمايه اي بگذاريد؟

در آمدي تا حدود 500هزار تومان در ماه؟

فقط با 5 دقيقه در روز وقت گذاشتن؟

از ما گفتن بود حالا ميل با خودتونه

بچه ها سايتش خيلي باحاله من خودم ازش پول دريافت كردم و اعتبارتون 600تومن بشه ميتونيد بگيريدش

كه همچين امكاني تو هيچ سايتي وجود نداره

امتحانش مجانييه حد اقل همينجوري از اين متن رد نشيد و روش فكر كنيد







براي اطلاعات بيشتر و راهنمايي به سايت زير مراجعه شود



www.LOX1.LXB.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 964
بازدید ماه : 2623
بازدید کل : 279353
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar