اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 4:50 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
آخرین وضعیت فوتبال کشور از زبان کفاشیان؛
در جلسه کیروش با هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم گرفته شد که جام حذفی حذف شود. ما آنموقع نمی دانستیم جام حذفی انقدر عزیز است. قرار است طی روزهای آتی با آقای کیروش جلسه ای داشته باشیم و در صورتی که ایشان مشکلی نداشته باشد دوباره موضوع برگزاری جام حذفی را مطرح می کنیم.
 رئیس فدراسیون فوتبال ایران با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه 2 در خصوص آخرین مسائل روز فوتبال کشورمان به گفتگو پرداخت و گفت: برای فوتبال غصه نمی خورم و همچنان می خندم.
 
علی کفاشیان در ادامه اظهارات خود در این برنامه از عدم حضور تیم ملی ایران در رقابت های المپیک ابراز تاسف کرد و خاطر نشان نمود: از همین حالا به فکر رقابت های المپیک 2016 هستیم و تمام تیم های ملی ما از نوجوانان و جوانان گرفته تا امید و بزرگسالان برای رقابت های مختلف تلاش می کنند.
 
وی در ادامه درباره آخرین تصمیمات گرفته شده درخصوص حذف بازی های جام حذفی اظهار داشت: حذف جام حذفی ضعف مدیریتی نیست و از آنجایی که جام جهانی برای ما خیلی مهم است حتی حذف این جام در صورتی که منجر به صعود به جام جهانی شود ارزش دارد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشور افزود: در جلسه کیروش با هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم گرفته شد که جام حذفی حذف شود. ما آنموقع نمی دانستیم جام حذفی انقدر عزیز است. قرار است طی روزهای آتی با آقای کیروش جلسه ای داشته باشیم و در صورتی که ایشان مشکلی نداشته باشد دوباره موضوع برگزاری جام حذفی را مطرح می کنیم.  
 
کفاشیان در خصوص نظر شخصی خودش درباره حذف رقابت های جام حذفی اینگونه گفت: اولویت اصلی ما تیم ملی است و حاضریم هر کاری برای موفقیت تیم ملی فوتبال لازم است انجام دهیم.
 
وی درپاسخ به این سوال که چرا مرخصی های سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان زیاد است گفت: مرخصی های کیروش در حد معمول است و بیش از اندازه نیست. اما بخش بسیاری از سفرهای کیروش بازدید از لژیونرها است که برای وی ماموریت به حساب می آید.
 
کفاشیان درباره میزان رضایتش از سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: کار کیروش تا به حال خوب بوده و امیدواریم از این به بعد بهتر از قبل نیز شویم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به صورتی کاملا غیر مستقیم اعلام کرد قانون سقف قرارداد فرمالیته بوده و اکثر باشگاه ها آن را رعایت نمی کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 493
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 745
بازدید ماه : 9136
بازدید کل : 276656
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar